خبرگزاری کار ایران

سرهنگ مالکی:

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان مهاباد منهدم شدند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۴۳

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در شهرستان مهاباد خبر داد.

سرهنگ مالکی درباره مهم‌ترین رخدادهای پلیس استان در هفته گذشته به خبرنگار ایلنا گفت: خوشبختانه هفته گذشته با کشف 188 ثوب البسه و 336 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق توسط ماموران انتظامی در شهرستان پیرانشهر در بازرسی از محل هفته بسیار سخت وسنگینی برای نیروی انتظامی در استان بود.

وی همچنین از کشف 216 قلم ادکلن خارجی در محور میاندوآب-تبریز توسط ماموران انتظامی شهرستان میاندوآب از یک دستگاه سواری پراید خبر داد و افزود: ارزش کالاهای کشف شده بالای220 میلیون ریال برآورد شده و در همین راستا یک نفر دستگیر وتحویل مقامات قضایی شده است.

مالکی افزود: انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف یک‌کیلوگرم تریاک در شهرستان مهاباد که در این راستا یک دستگاه خودرو توقیف و دو نفر متهم دستگیر شدند.

کشف 23 دستگاه لوازم برقی، 475 متر پارچه پرده‌ای و 160 قلم ظروف آشپزخانه قاچاق توسط ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید محمدنژاد شهرستان میاندوآب از یک‌دستگاه اتوبوس و دستگیری یک نفر متهم.

 ارزش کالاهای مکشوفه 400 میلیون ریال برآورد شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز