خبرگزاری کار ایران

در ۴ سال اخیر؛

ارزیابی عملکرد میراث فرهنگی اردبیل جهشی47 پله‌ای داشته است

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: ارزیابی عملکرد میراث‌فرهنگی استان در طول چهار سال گذشته جهشی 47 پله‌ای داشته است.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: سال 92 از بین 48 دستگاه اجرایی استان، میراث فرهنگی حائز رتبه 47 در ارزیابی عملکرد شده بود.

وی افزود: سال 93 از بین 48 دستگاه اجرایی این رتبه با صعود 10 پله‌ای به 37 کاهش یافت و سال 94 نیز از بین 50 دستگاه اجرایی، میراث‌فرهنگی استان موفق به کسب رتبه 15 در ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: سال 95 ارزیابی عملکرد دستگاه‌ها با تغییراتی همراه بود طوری‌که دستگاه‌ها گروه‌بندی شدند و میراث فرهنگی در گروه دستگاه‌های علمی، آموزشی و فرهنگی قرار گرفت.

حاجی‌زاده تصریح کرد: سال 95 نیز با جهش قابل توجه در ارزیابی عملکرد مواجه بودیم و از بین 12 دستگاه اجرایی علمی، آموزشی و فرهنگی رتبه نخست ارزیابی عملکرد را کسب کردیم.

وی با تاکید به اینکه در سال‌جاری شاخص‌های اختصاصی ابلاغ شده و در مقابل شاخص‌های عمومی ابلاغ نشده، افزود: عملکرد هشت ماهه سال‌جاری نیز گویای وضعیت مطلوب این اداره کل است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی استان  در ارزیابی عملکرد ادارات کل 31 استان در کشور نیز سال‌های 93 و 94 رتبه پنج به استان اردبیل اختصاص یافته است.

حاجی زاده متذکر شد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سال 95 نیز کسب رتبه نخست دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز