خبرگزاری کار ایران

مدیرروستا مطرح کرد:

یک‌هزار و 707 کارگر در پاکسازی کرج فعالیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۱۷۰

معاون خدمات‌شهری شهرداری کرج، تعداد نیروهای خدمات شهری در حوزه‌های رفت و روب و جمع‌آوری زباله را یک‌هزار و 707 نفر عنوان کرد که به‌طور مرتب نسبت به پاکسازی شهر اقدام می‌کنند. 

به گزارش ایلنا، حسن مدیرروستا گفت: تعداد 1305 نفر روزانه در عملیات رفت و روب مشارکت می‌کنند و 402 نفر جمع‌آوری و حمل زباله را به عهده دارند. خدمات این افراد با به‌کارگیری 246 دستگاه ماشین‌آلات همراهی می‌شود.

مدیرروستا افزود: نیروهای معاونت خدمات شهری کرج در مناطق مختلف این کلانشهر، روزانه مساحتی بیش از 24 میلیون و 187 هزار و 468 متر مربع را پاکسازی و نظافت می‌کنند.

وی بیان داشت: عملیات رفت و روب در سه شیفت انجام می‌شود که به‌صورت گردشی از ساعت 4:30 بامداد آغاز و تا حدود ساعت 12 ادامه می‌یابد. مرحله دوم رفت و روب نیز از ساعت 12 تا هنگام جمع‌آوری زباله انجام می‌شود و بیشتر بر مبنای پاک نگه داشتن شهر از آلودگی‌ها پس از رفت و روب صبحگاهی صورت می‌گیرد.

معاون شهردار کرج در امور خدمات شهری اضافه کرد: شیفت سوم رفت و روب، از هنگام جمع آوری زباله یعنی ساعت 9 شب تا 4:30 بامداد امتداد دارد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با این حال و به رغم همه تلاش‌ها و خدماتی که تیم‌های مختلف پاکسازی در شهر ارائه می‌دهند، شاهد شهری با شاخص‌های شایسته از نظر پاکیزگی و بهداشت عمومی نیستیم. از این نظر ضروری است فرهنگ تفکیک زباله از مبداء و قرار دادن زباله بیرون از خانه در ساعت تعیین شده لحاظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز