خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب طبس خبرداد:

دستگیری 3 نفر به دلیل انتشار تصاویر مستهجن در گروه‌های تلگرامی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۳۲۸

دادستان عمومی و انقلاب طبس از بازداشت 3 نفر به دلیل انتشار تصاویر مستهجن در گروه‌های تلگرامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زارع حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: هر فردی که متنی را در فضای مجازی منتشر می‌کند اگر در آن مطلب محتوای مجرمانه‌ای باشد با آن فرد برخورد می‌شود،حتی اگر آن متن را وی ننوشته باشد و فقط فوروارد کرده باشد لذا توصیه می‌کنم افراد حتما مطالب را قبل از انتشار مطالعه کنند و ادمین‌های گروه‌ها هم در این خصوص مسئول هستند و اگر در گروه مطلب مجرمانه‌ای منتشر شد مسئول هستند و با آنها برخورد خواهد شد.
 
وی در خصوص قتل زوج جوان طبسی نیز گفت: این ماجرا در آخر تیرماه اتفاق افتاد که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی و حفاظت اطلاعات دادگستری با ردیابی تلفن، قاتل در کمتر از 72 ساعت در محله قلهک تهران دستگیر شد که به قتل نیز اعتراف کرده است.
 
دادستان طبس افزود: پرونده این قتل به دادگاه کیفری یک خراسان جنوبی ارسال شده که در آنجا با چند قاضی به موضوع رسیدگی می‌شود. در پرونده تقاضای قصاص مطرح شده و غیر از قتل بحث سرقت و کلاهبرداری رایانه‌ای هم مطرح است.

وی ادامه با اشاره به تصادفات جاده‌ای و برخورد با شتر که چند نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و علاوه بر فوت خسارت نیز زیاد بوده است، گفت:  اگر کار اساسی بخواهد انجام شود باید اطراف جاده فنس‌کشی شود که هزینه زیادی دارد و فعلا امکانش نیست لذا با شرکت کویر تایر بیرجند صحبت شده تا شبرنگ‌هایی برای اینکار تهیه کند و با چند شهرستان مجاور که آنها نیز درگیر این موارد هستند قرار است جلسه مشترکی در این خصوص برگزار شود.
 
وی افزود: طبس هم به لحاظ زلزله سال 57، هم واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس، شکار پهبادآمریکایی در این شهرستان و طبیعت زیبا شهری مشهور است و هر کس به این شهر سفر می‌کند باید شئونات متناسب با آن را نیز را رعایت کند و همه مردم و مسئولان هم از گردشگری حمایت می‌کنند و لازم است زیر ساخت‌های آن هم آماده شود.

وی گفت: در شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طبس مصوب شده در ایام خاص مانند ماه مبارک رمضان، تاسوعا و عاشورا تور گردشگری به این شهرستان سفر نکنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز