خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش جوان، نقش‌آفرینی و مسئولیت‌پذیری در کرج

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۵۷۹

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز و دبیر برگزاری همایش جوانان در این استان از برگزاری همایش جوان، نقش آفرینی و مسئولیت پذیری، خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی صدیقی رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه با اعلام این خبر افزود: این همایش روز پنج شنبه بیست و سوم آذر ماه از ساعت ١٤ در استان البرز و به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

وی هدف این همایش را گردهمایی جوانان، مسئولان و سران حزب با محوریت آموزش سیاسی و اصل تحزب، مرور تاریخچه و اهداف عالی حزب، معرفی تشکل اعتدال در دانشگاه و تقدیر از نقش آفرینی جوانان در انتخابات عنوان کرد و گفت: با نگاه ویژه  دولت تدبیر و امید فرصت فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی جوانان روز به روز گسترده‌تر شده و مسئولیت پذیری جوانان نسبت به مسائل و رویدادهای کشور نمود بیشتری به خود گرفته است؛ باید این فرصت به دست آمده مغتنم شمرده شود و در جهت تربیت و کادرسازی جوانان برای اداره آینده کشور استفاده شود.

رئیس سازمان جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان البرز افزود: حزب اعتدال و توسعه در نظر دارد به عنوان متولی جریان اعتدالی در کشور با فراهم کردن بسترهای صنفی و مدنی، ضمن تشریک مساعی جوانان در مسئولیت پذیری های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... آنان را به نقش آفرینی در این حوزه ها به دور از هرگونه افراط و تفریط تشویق کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز