خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

5 نمایندگی میراث فرهنگی اردبیل به اداره ارتقا می یابند

asdasd
کد خبر : ۵۶۹۹۵۷

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: پنج نمایندگی میراث فرهنگی در شهرستان های این استان به اداره ارتقا می‌یابند.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی‌زاده با اعلام این خبر تصریح کرد: از سال 93 تقویت ساختاری شهرستان‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته تا پایان سال 94 موفق شدیم در پنج شهرستان‌شامل‌اردبیل، مشگین شهر، خلخال، گرمی و نیر نمایندگی میراث فرهنگی را به اداره ارتقا دهیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با تاکید به تاثیر این اقدام در ارتقا عملکرد شهرستان ها ادامه داد: تحقق این مهم در سایر شهرستان ها نیز دنبال می شود.

به گفته حاجی زاده دست یابی به شاخص هایی که اداره کل را در تحقق این مهم یاری دهد، در دستورکار بوده و برخی شهرستان‌ها توانسته اند امتیاز لازم را کسب کنند.

وی افزود: به دلیل ضوابط سازمانی طرح پرونده ارتقا نمایندگی به اداره در یک منطقه هر دو سال یکبار انجام می شود و سال آینده ما می توانیم نسبت به طرح مجدد و ارتقا برخی شهرستان ها اقدام کنیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: با توجه به اینکه شرایط لازم در بیشتر شهرستان ها فراهم شده امید می رود سال آینده ارتقا نمایندگی ها انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز