خبرگزاری کار ایران

استاندار اردبیل :

طرح‌های مهم عمرانی در پارس‌آباد مغان در آستانه بهره‌برداری است

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۱۵۰

استاندار اردبیل گفت: طرح های مهم عمرانی در پارس آباد مغان در آستانه بهره برداری است.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام جو در جریان سفر به شهرستان پارس آباد و بازدید از پروژه های عمرانی این شهرستان گفت: با همت دولت تدبیر و امید طرح‌های مهمی همچون فرودگاه، بیمارسان و ساختمان تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد در مرحله پایان کار قرار گرفته و آماده بهره برداری شده اند.

وی افزود: از سال گذشته کارهای اساسی برای آماده سازی فرودگاه پارس آباد مغان از جمله آسفالت ورودی، آسفالت و روکش باند فرودگاه انجام گرفته و این فرودگاه برای انجام پروازهای هوایی مهیا شده است.

بهنام جو ادامه داد: در مرحله (فاز) اول آماده سازی فردگاه پارس آباد پروازهای اردبیل و تهران به این فرودگاه و بالعکس انجام خواهد گرفت.

استاندار اردبیل گفت: عملیات ساختمانی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی پارس آباد تا دو ماه آینده به طور کامل به پایان رسیده و تجهیز آن برای بهره برداری و ارایه خدمت به مردم منطقه شروع می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح احداث تصفیه خانه فاضلاب پارس آباد در مراحل نهایی است و می بایست از هم اکنون برای تامین تجهیزات آن اقدام اساسی از سوی مسئولان و نماینده این شهر در مجلس صورت گیرد.

بهنام جو تصریح کرد: با توجه به توانمندی های شهرستان در تولید محصولات کشاورزی ایجاد صنایع تبدیلی در این شهرستان برای جلوگیری از خام فروشی ضروری است و دولت نیز با ارایه تسهیلات به بخش خصوصی از ایجاد صنایع زنجیره ای و تبدیلی حمایت می کند.

وی گفت: باید با ایجاد و گسترش صنایع تبدیلی زمینه صدور محصولات کشاورزی و صنعتی این شهرستان به بازارهای داخلی و خارجی فراهم شود.

استاندار اردبیل ادامه داد: منطقه مغان جایگاه ویژه ای در استان اردبیل دارد و از ظرفیت های بالای توسعه برخوردار بوده و باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز