خبرگزاری کار ایران

دیدار مشاور دفتر بانوان استانداری قزوین با نماینده ولی‌فقیه استان

asdasd
کد خبر : ۵۷۰۶۰۱

معصومه مرادیان مشاور استاندار قزوین و مدیر کل امور بانوان و خانواده گفت: با توجه به پتانسیلی که در استان قزوین خصوصا شهرک‌های صنعتی اطراف در زمینه اشتغال وجود دارد باید فرصت‌های شغلی برای زنان سرپرست خانوار با بد سرپرست ایجادشود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین معصومه مرادیان مشاور و مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در دیدار با حجة‌الاسلام عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه استان  افزود: برخی تابوها مانع از رسیدگی عمقی و واقعی مربوط به مشکلات زنان و دختران و کودکان می‌شود.  مسائل مهمی در زیر پوست این شهر وجود دارد که نیازبه ورود مشفقانه همه دست اندرکاران حوزه زنان است.

مشاور استاندار در پاسخ به گله‌مندی نماینده ولی فقیه نسبت به حواشی برگزاری همایش منع خشونت علیه‌ زنان گفت: همایش منع خشونت علیه زنان توسط کانون وکلا برگزار شد که در آن قوانینی که مانع بروز و ظهوراین خشونت علیه زنان و کودکان می شود را ازدیدگاه قوانین حکومتی و نظام اسلامی مورد بررسی قرار داد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده با تاکید بر این که کامل‌ترین آموزه‌های بشری مربوط به دین اسلام است، گفت: اگر در کشورهای اروپایی توجه به حقوق زنان و مشارکت‌شان به انقلاب فرانسه برمی‌گردد  در دین مبین اسلام مشارکت و تساوی حقوق زن و مرد به  ۱۴۰۰ سال پیش بر می‌گردد و این  مایه افتخار زنان مسلمان است.

مرادیان با اشاره به برخی دیدگاهها درحوزه فعالیت زنان افزود: اما متاسفانه گاهی باتوجه به بعضی ازنگاههای غیردلسوزانه وجهت گیرانه به فعالیت های مثبتی که دراین حوزه  صورت می گیرد انگ فمنیستی می‌زنند و بدین وسیله مانع ازادامه این فعالیت‌ها می‌شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز