خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

بحران 3 ماهه قطع ارتباط 15روستا با شهرستان کوهرنگ / 5 هزار نفر در محاصره برف و کولاک

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۲۴۷

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ گفت: همه ساله همزمان با فصل زمستان و با بارش برف ارتباط 15 روستای دهستان موگویی با بیش از 5 هزار نفر جمعیت با این شهرستان قطع می‌شود.

بیژن طاهری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: هر ساله با بارش اولین برف در گردنه عسل‌کشان شهرستان کوهرنگ تا اوایل بهار سال آینده مسدود می‌شود.

وی افزود: اخیرا نیز با بارش برف در شهرستان کوهرنگ گردنه عسل کشان مسدود شد و امکان بازگشایی آن تا فروردین سال آینده وجود ندارد.
 
طاهری عنوان کرد: در طی این مدت راه‌های ارتباطی روستاهای این منطقه از طریق استان لرستان و اصفهان با مرکز شهرستان برقرار می‌شود.
 
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوهرنگ در ادامه افزود: تمامی مایحتاج و اقلام مورد نیاز مردم این منطقه از جمله سوخت، دارو و مواد غذایی تهیه شده در طی این مدت در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

طاهری تصریح کرد: برای دانش آموزان این مناطق نیز مدارس تا مقطع راهنمایی وجود دارد و برای دوره متوسطه نیز مدارس شبانه روزی در اختیار آنها قرار می‌گیرد.
 
شهرستان کوهرنگ با 35 هزار نفر جمعیت در فاصله 85 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز