خبرگزاری کار ایران

جانشین ستاد مدیریت بحران استان خبرداد:

تعطیلی معادن تونلی شهرستان کوهبنان تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۵۷۳۴۸۴

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری و جانشین ستاد مدیریت بحران استان کرمان، گفت: معادن تونلی شهرستان کوهبنان تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایلنا از کرمان، سید مصطفی آیت اللهی موسوی در ستاد بحران شهرستان کوهبنان افزود: میزان خسارت های وارد شده ناشی از زلزله به ساختمان‌ها در این شهرستان به نحوی است که به دلیل نداشتن خسارت جانی، شکرگزار خداوند باشیم.

وی با تاکید بر اینکه بلافاصله پس از وقوع زمین لرزه 5.2 ریشتری، ستاد بحران استان کرمان و شهرستان کوهبنان تشکیل شد، اظهار کرد: گسل فعال شده، منطقه جور و بافت قدیم کوهبنان را تحت تاثیر قرار داده است.

آیت اللهی موسوی ادامه داد: در منطقه جور تا عصر امروز توزیع اقلام امدادی به پایان خواهد رسید.

معاون استاندار کرمان گفت: در بافت قدیم نیز تعداد واحدهای آسیب دیده مشخص و بررسی های لازم در این زمینه انجام شده و در مکان های امن برای ساکنان این مناطق چادر برپا خواهد شد.

وی اظهار کرد: آواربرداری در این منطقه آغاز شده و کمک های امدادی و بررسی های مورد نیاز در دست انجام است.

به گزارش ایلنا از کرمان، زلزله‌ای با بزرگی 5.2 ریشتر شبانگاه پنجشنبه 30 آذر شهرستان کوهبنان در استان کرمان را لرزاند که این زمین لرزه موجب فروریختن برخی ابنیه و ترک خوردن برخی دیوارهای قدیمی در این شهرستان بخصوص روستای جور به عنوان کانون اصلی زلزله شده است.

لازم به ذکر است استاندار کرمان روز جمعه به منظور بازدید از روند امدادرسانی به مناطق زلزله کوهبنان به این شهرستان سفر کرد.

گفتنی ست علیرضا رزم حسینی در این بازدید با مردم زلزله زده منطقه جور واقع در شهرستان کوهبنان گفت و گو و از منازل آسیب دیده بازدید کرد.

مدارس کوهبنان و برخی از مدارس راور شنبه و یکشنبه تعطیل اعلام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز