خبرگزاری کار ایران

شهردار ارومیه مطرح کرد؛

توهین به مردم در بازی تراکتورسازی و پرسپولیس سازماندهی شده بود

asdasd
کد خبر : ۵۷۶۸۸۹

شهردار ارومیه گفت: با مصوبان بازی تراکتور سازی و پیروزی تهران باید برخورد شود.

به گزارش ایلنا؛شهردار ارومیه در بیانیه‌ای با اعلام ناراحتی مردم ارومیه و آذربایجان غربی در پی توهین در بازی تراکتور‌سازی و پیروزی تهران واکنش نشان داد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

متاسفانه روز جمعه 8 دی ماه و در ورزشگاه آزادی تهران شاهد توهین و اهانت‌های سازماندهی شده علیه تیم تراکتورسازی بلکه علیه مردم غیور، قهرمان و سرافراز آذربایجان بودیم.

همانطور که از فیلم‌های موجود از ورزشگاه معلوم است تماشاگران تیم پرسپولیس تهران در یک کری خوانی از پیش هماهنگ شده و با همراهی لیدرهای تیم در ورزشگاه تمامی شاخصه‌های انسانیت، اخلاق و خطوط قرمز در ضرورت حفط وحدت ملی و همبستگی اقوام را زیر پا گذاشته و لگدمال کردند.

تاسف بنده و مردم آذربایجان از این است که ورزشی که باید تداعی‌گر اتحاد ایرانیان و نشانگر صفا و صمیمیت بین آنها و فرصتی برای دوستی و مودت باشد با سازماندهی عده‌ای تماشاگرنما و عدم برخورد با آنها و سرایت به تمامی سکوها به موضوعی برای ایجاد نفاق و تفرقه در شرایط حساس کنونی می شود و در مورد اخیر وجود دست های پشت پرده در این باره را بیش از پیش آشکار می سازد و این در حالی است که با عدم برخورد با عاملان و مسببان در گذشته سبب گسترده شدن روزافزون اهانت‌ها شده‌ایم و مسئولان وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید در این راستا پاسخگو باشند.

اینجانب از طرف مردم ارومیه و آذربایجان و  ملت شریف و بزرگ ایران خواستار برخورد با مسببان و میدان داران این حرکت دور از انسانیت بوده و آرزومندم که تک به تک هموطنان و به ویژه تماشاگران مسابقات ورزشی در راستای اتحاد و همبستگی ملی گام بردارند و از هرگونه شعارهای نژادپرستانه و ضد یک قومیت خاص که سبب جریحه دار شدن قلوب میلیون‌ها نفر از ایرانیان شود، خودداری کنند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز