خبرگزاری کار ایران

دعوت مردم و جامعه روحانیت مبارز کاشان برای حضور در تجمع ۱۰ دی

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۰۴۳

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل و نیز تشکل جامعه روحانیت مبارز با صدور بیانیه‌ای از مردم کاشان دعوت کردند برای محکومیت آشوب و فتنه اخیر و همچنین تجدید میثاق با آرمان‌های بلند امام بزرگوار، شهدای گرانقدر و مقام معظم رهبری، در راهپیمایی دشمن شکن امروز شرکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این بیانیه از کاشانی‌ها خواسته شده ساعت ۱۶با اتحاد و همدلی مثال زدنی خود، در این راهپیمایی که از ابتدای خیابان شهید زیارتی به طرف میدان جهاد کاشان برگزار می‌شود شرکت کنند و یک‌صدا و قاطع، اقدام خرابکارانه عده‌ای آشوبگر در بی‌حرمتی تاسف بار به مقدسات و انقلاب اسلامی را محکوم کنند.

در بخشی از بیانیه جامعه روحانیت کاشان آمده است: بار دیگر کینه متراکم جهانخواران و صهیونیسم جهانی که در بستر شبکه مجازی ساماندهی شده است، از دهان معدودی آشوبگر که از مطالبات به حق مردمی سوء استفاده کرده‌اند، فضای نجابت و تعهد امت حزب اللّه و شهیدپرور دارالمومنین را نشانه گرفت.

همچنین در بخش دیگر این بیانیه آمده است: آنچه در ورای حوادث زنجیره‌ای اخیر رخ می‌دهد، بی‌توجهی جدی به خواسته معقول محرومان و گریز از تبیین و همدردی با اقشار گرفتار در تنگناهای اقتصادی است؛ گرچه همواره لازم است حساب عده‌ای اوباش فتنه ساز از بیشتر مطالبه گر دلسوز جدا شود، اما بر مسوولان اجرایی و قضایی لازم است با حرمت شکنان برخورد قانونی و با حریم باوران همدلی و همدردی کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جریان اعترضات روز گذشته کاشان، آسیب هایی به ساختمان آب و فاضلاب و یک ساختمان وابسته به دادگستری زده شد و برخی خودروهای پارک شده در این منطقه به آتش کشیده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز