خبرگزاری کار ایران

فرماندار ایذه به ایلنا خبرداد؛

یک کشته و یک زخمی در اعتراضات شب گذشته مردم ایذه/ ضاربان حادثه بازداشت شدند

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۴۷۰

فرماندار ایذه از یک کشته و یک زخمی بر اثر اعتراضات شب گذشته در این شهرستان خبرداد.

مصطفی سمالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر  یک کشته و یک زخمی در تجمعات ایذه و باغملک اظهار داشت: تجمع شب گذشته در شهرستان ایذه، یک نفر کشته و یک نفر مجروح برجای گذاشت.

سمالی‌زاده گفت: این افراد با تجمع در سطح شهرستان و روی پشت بام منازل و پرت کردن سنگ و شعارهای هنجارشکنانه و شکستن شیشه‌های بانک‌ها باعث ایجاد بی‌نظمی و ناامنی در این شهرستان شدند.

فرماندار ایذه در ادامه افزود: شب گذشته در شهرستان ایذه ۲۰ نفر از سرتیم‌های افراد آشوبگر توسط عوامل انتظامی شناسایی و بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون نظم و امنیت در سطح شهرستان ایذه برقرار است و در نقاط حساس شهر مانند بانک‌ها، ادارات و اماکن عمومی نیروهای امنیتی و انتظامی مستقر هستند تا از جان و مال مردم دفاع کنند.

فرماندار ایذه در پایان عنوان کرد: عاملان کشته و زخمی شدن این دو فرد در تجمع شب گذشته ایذه توسط عوامل امنیتی و انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

این اظهارات در حالی مطرح شد که هدایت‌الله خادمی نماینده ایذه و باغملک پیش از این در گفت‌وگو با ایلنا از کشته شدن ۲ نفر در تجمعات این شهرستان خبر داده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز