خبرگزاری کار ایران

بیانیه احزاب و تشکل‌های اصلاح‌طلب و اصولگرای استان مرکزی در خصوص اتفاقات اخیر

asdasd
کد خبر : ۵۷۷۷۹۶

احزاب و تشکل های اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی در خصوص اتفاقات و نا آرامی های اخیر بیانیه ای صادر کردند

به گزارش ایلنا از اراک متن بیانیه احزاب و تشکل های سیاسی استان مرکزی در خصوص اتفاقات اخیر به این شرح است»

بسم الله الرحمن الرحیم

چوایران نباشد تن من مباد                    بدین بوم و بر زنده یک تن مباد

انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره )یک موهبت الهی به ملت بزرگ ایران بود که به  رژیم 2500 ساله طاغوت پایان بخشید .  

امام راحل و مقام معظم رهبری همواره به رای و خواست مردم و محرومین احترام گذاشته و  رسیدگی به امور آنان را در اولویت قرار داده و همچنان بر آن تاکید می نماید .  

در شرایطی که دشمنان ایران اسلامی – آمریکا و اسرائیل و ارتجاع عرب – با نقشه های شوم خود سعی در بر هم زدن آرامش و امنیت ایران عزیزمان را دارند ، ضمن احترام به مطالبات قانونمند مردم فهیم و درخواست پاسخگویی دولتمردان هرگونه اغتشاش ، آشوبگری و تخریب اموال عمومی  و سوء استفاده از شرایط موجود را محکوم نموده و با رفتارهای ساختار شکنانه که موجب سلب آسایش ، آرامش و امنیت عمومی ، اجتماعی و ملی می گردد به شدت مخالفت خود را اعلام می نماییم .  

در پایان از دولتمردان و مسئولین نظام جداً درخواست داریم پیگیر و پاسخگوی مطالبات به حق  مردم بوده و از کلیه مردم عزیزهم خواهشمندیم ضمن حفظ هوشیاری خود دشمنان را در پیاده کردن نقشه های شوم خود ناکام گذاشته و همواره پشتیبان و همراه نظام وانقلاب بمانند .  

احزاب و گروه های سیاسی اصلاح طلب و اصولگرای استان مرکزی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز