خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

استانداران عامل وحدت در جامعه باشند

asdasd
کد خبر : ۵۷۸۴۶۷

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار با وزیر کشور گفت: استانداران باید تقویت کننده وحدت در جامعه باشند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که امروز برای معرفی استاندار جدید و تکریم استاندار قبلی سمنان به این استان سفر کرده است ، پیش از شرکت در این مراسم ، به دیدار آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان رفت و با وی گفت و گو کرد .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این دیدار با تاکید بر لزوم حفظ و تقویت وحدت و انسجام در کشور گفت: استانداران باید عامل و تقویت کننده وحدت در جامعه باشند.

آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ، وحدت و ولایتمداری را عامل مهم در موفقیت های نظام اسلامی دانست و گفت: از استاندار جدید سمنان نیز خواستارم عامل وحدت باشد تا با هم بتوانیم به مردم این استان خدمت کنیم.

امام جمعه سمنان با اشاره به مشکلات این استان در حوزه آب و اشتغال از استاندار جدید سمنان خواست برای تامین آب و توسعه اشتغال در استان تلاش کند.

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور نیز در این دیدار "سیدشهاب الدین چاوشی" را به عنوان استاندار جدید سمنان معرفی کرد.

استاندار جدید سمنان نیز با تشکر از رئیس‌جمهوری و وزیر کشور در سپردن این مسئولیت به وی گفت: امیدوارم با کسب رضایت و ایجاد همدلی در استان خدمتگزار مردم مومن این استان باشم.

در این دیدار معاون سیاسی وزارت کشور، نمایندگان استان سمنان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و وزارت کشور حضور داشتند.

آیت الله شاهچراغی هم با قدردانی از تلاش‌های محمدرضا خباز ، استاندار قبلی سمنان، برای سید شهاب الدین چاوشی ، استاندار جدید این استان آرزوی موفقیت و توفیق کرد .

مراسم رسمی معارفه استاندار جدید و تکریم استاندار قبلی سمنان ، تا دقایقی دیگر در سالن شهید مطهری سمنان آغاز می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز