خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی خراسان جنوبی خبرداد:

نجات 5 دانشجوی گرفتار در کویر توسط پلیس

asdasd
کد خبر : ۵۸۳۵۵۳

جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی از نجات 5 دانشجو که در کویر شهرستان خوسف گرفتار شده بودند خبر داد.

به گزارش‌ایلنا، سرهنگ سعید دادگر با اعلام این‌خبر اظهارداشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی  110 مبنی بر گرفتار شدن 5 دانشجو که با یک دستگاه خودرو در رمل گیر کرده‌اند و درخواست امداد رسانی دارند، بلافاصله یک تیم از مأموران شهرستان خوسف به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه موقعیت دقیق افراد گرفتار شده در حاشیه کویر در دست نبود، تمامی مسیر‌های فرعی محدوده اعلامی بررسی شد که پس از چند ساعت تلاش بی وقفه، خودروی مورد نظر در یکی از مسیر‌های فرعی خاکی مشاهده شد.
 
جانشین انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: با تلاش مأموران، خودرو از رمل خارج شد و با توجه به صعب العبور بودن قسمتی از مسیر، با کمک یک دستگاه خودروی دیگر به مسیر جاده اصلی هدایت شدند.
 
وی همچنین درباره علت این سفر گفت: پنج دانشجو جهت انجام تحقیقات علمی به مناطق کویری آمده بودند که به علت عدم آشنایی به مسیر در رمل گرفتار شدند و توسط پلیس شهرستان خوسف نجات یافتند.
 
سرهنگ دادگر توصیه کرد: به دلیل گستردگی کویر خراسان جنوبی گردشگران و کویرنوردان بدون همراه داشتن راهنمای محلی که اشراف کامل به این منطقه دارند از سفر خودداری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز