خبرگزاری کار ایران

محمد شریعتمداری:

البرز هفتمین استان صنعتی کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۱۰۱

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از البرز، این استان را جزو برترین استان‌های فعال در حوزه صنعت، معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شریعتمداری امروز در مراسم افتتاح یکی از مراکز غذایی استان البرز، گفت: حل مشکلات صنعت کشور در 4 سال اخیر با رشد 5 درصد، روند رو به رشدی همراه بوده است.

وی به صدور مجوزهای صادر شده اشاره و اظهار داشت: از افزایش صدور 23درصدی پروانه‌های صنعتی مشخص است میل به سرمایه گذاری روند قابل ملاحظه‌ای داشته است و واحدهای صنعتی با ظرفیت بالای 50 درصد مشغول به کار هستند.

شریعتمداری با یادآوری پتانسیل‌های استان البرز، تصریح کرد: البرز هفتمین استان صنعتی کشور است و طی یک سال گذشته 1256 مجوز جدید، صادر شده است.

وی به فعالیت 74 واحد صنعتی اشاره کرد و گفت: به همت مسئولان، رونق تولید و تامین صنایع در گردش، رشد خوبی دارد و به عنوان نماینده سرمایه‌گذاران درخواست کاهش نرخ سود تسهیلات بانکی متناسب با نرخ تورم، دارم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به ضرورت تامین یارانه، تاکید کرد و گفت: با تمهیدات رفع موانع، اشتیاق به تاسیس صنعت فراهم می شود.

وی با یادآوری محدودیت کلانشهر تهران،اظهار داشت: لازم است با همکاری مدیران و مسئولان، نام شهرکهای صنعتی کنار قانون رفع تولید ذکر شود و بتواند با رعایت موانع زیست محیطی، فعالیت خوبی داشته باشد.

شریعتمداری با عنوان اینکه البرز در حوزه صنعت، پیشتاز سایر استان‌ها است، گفت: 10 درصد از کارآفرینان نمونه از این استان معرفی شدند و به لحاظ چند قومیت بودن البرز، استعداد زیادی را شاهد هستیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز