خبرگزاری کار ایران

هواشناسی استان گلستان اعلام کرد:

منتظر هفته‌ای سرد، بارانی و برفی باشید

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۳۱۸

هواشناسی استاتن گلستان در اطلاعیه‌ای از ورود سامانه ای سرد و بارشی به این استان خبر داد که باران، برف و کاهش تا 16 درجه ای دمای هوا را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا، براساس این اطلاعیه، ورود و فعالیت جریانات سرد شمالی از امروز در گلستان، کاهش تدریجی دما و در بعضی ساعت ها افزایش ابر را سبب می شود.

بر این اساس، از اواسط شنبه با تقویت این سامانه ناپایدار در بیشتر مناطق استان باران و در ارتفاعات برف می بارد که با وزش موقتی باد شدید و مه همراه است.

هواشناسی گلستان در این اطلاعیه برای روز یکشنبه علاوه بر مناطق کوهستانی در بیشتر مناطق استان هم بارش برف پیش بینی کرده است.

همچنین بر این اساس، از امروز تا سه‌شنبه آینده دمای هوای گلستان به تدریج 13 تا 16 درجه سردتر می شود.

بر اساس این اطلاعیه، در این مدت دریا مواج است و اختلال در رفت و آمدهای جاده ای دور از انتظار نیست.

جهاد کشاورزی گلستان نیز با توجه به آب و هوای پیش رو در اطلاعیه ای از کشاورزان خواست؛ مزارع خود را سم پاشی، آب تجهیزات آبیاری را تخلیه و ماشین آلات را به مکانی سرپوشیده منتقل کنند.

در این اطلاعیه به گلخانه داران هم توصیه شده است؛ گلخانه ها و نهالستان ها را گرم نگه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز