خبرگزاری کار ایران

مسابقات فوتسال جام رسانه‌ها- قم؛

پیروزی پرگل تیم فوتسال ایلنا برابر بسیج/ خط و نشان در روز اول

تیم فوتسال خبرگزاری ایلنا با برتری پرگل 8 بر یک مقابل خبرگزاری بسیج خود را در حد مدعی قهرمانی نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، مسابقات فوتسال جام رسانه ها در قم گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی ایران، از امشب (شنبه ۷ بهمن ۹۶) در سالن شهید شیرازی قم آغاز بکار کرد.

در این مسابقات ۸ تیم در دو گروه ۴ تیمی به رقابت می پردازند که دو تیم صعود کننده از هر گروه، به دیدار نیمه نهایی راه خواهند یافت تا برای راه یابی به مسابقه فینال که در ورزشگاه ۲۰۰۰ نفری شهید حیدریان قم و با حضور برخی مسئولان برگزار می شود، به رقابت بپردازند.

در روز نخست این بازی ها، تیم ها گروه اول به رقابت پرداختند و بر این اساس در بازی افتتاحیه این دوره از مسابقات، تیم فوتسال هفته نامه اقتصاد آینده توانست به پیروزی ۸ بر ۴، از سد تیم فوتسال خبرگزاری رسا که قهرمان قبلی این مسابقات بود، بگذرد.

در بازی دوم امروز هم تیم فوتسال خبرگزاری ایلنا توانست به نتیجه ۸بر۱ از سد تیم خبرگزاری بسیج بگذرد؛ نیمه اول این دیدار با تک گل حمید محمدخانی به پایان رسید اما طوفان بازیکنان خبرگزاری ایلنا در نیمه دوم به راه افتاد؛ در نهایت تیم ایلنا توانست با ۳گل حمید محمدخانی، ۳گل احمد چهرقانی، ۱گل محسن امینی و ۱گل از حامد اسماعیلی در مقابل تک گل ابوالفضل کبیری از تیم بسیج، با نتیجه ۸بر۱ پیروز شود؛ تیم ایلنا فرصت های دیگری هم برای گلزنی داشت که نمونه آن ضربه صادق چهرقانی بود که به تیر دروازه اصابت کرد.

با پایان بازی های روز اول، تیم فوتسال ایلنا صدر نشین گروه یک شد تا هفته نامه دنیای اقتصاد، خبرگرازی رسا و خبرگزاری بسیج در رده های دوم تا چهارم قرار گیرند.

*شیری: مغرور نمی شویم

عباس شیری سرپرست و مربی تیم فوتسال خبرگزاری ایلنا بعد از برد شیرین روز اول شاگردان خود برای تیم فوتسال خبرگزاری بسیج، به خبرنگاران گفت: در پایان نیمه اول این بازی، اگرچه با نتیجه یک بر صفر جلو بودیم، اما همه می دانیم که یک گل حاشیه امنیتی برای ما نداشت و به همین جهت با بازیکنان صحبت کردیم که ترس را کنار گذاشته و بازی عادی خود را داشته باشند؛ یعنی سعی و تلاش ما بر کاهش استرس بازیکنان معطوف شد که خوشبختانه نتیجه اش را دیدیم و با ۷گلی که در نیمه دوم زده شد، توانستیم ۸بر۱ بر حریف خود پیروز شویم.

سرپرست و مربی تیم فوتسال خبرگزاری ایلنا ادامه داد: به بازیکنان مان هم گفته ایم که با یک برد نباید مغرور شد، چرا که تمام حریفان ما قدرتمند و با برنامه هستند و برای بردن آن ها باید غرور را کنار گذاشته و با تمام وجود تلاش کنیم.

شیری در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: حالا که تیم فوتسال خبرگزاری ایلنا امروز توانست یک برد ارزشمند را برابر خبرگزاری بسیج کسب کند، جا دارد از مجموعه کانون کارگران ساختمانی استان قم و دبیرخانه خانه کارگر استان قم که حامی و پشتیبان این تیم هستند تشکر کنیم؛ به ویژه از جناب آقای اکبر شوکت رئیس کانون کارگران ساختمانی کشور که اصرار دارند تیم فوتسال خبرگزاری ایلنا به عنوان رسانه کارگری، حضوری قدرتمند در رقابت های جام رسانه ها داشته باشد.

خاطرنشان می شود، تیم فوتسال ایلنا در ادامه بازی های گروهی خود، دوشنبه همین هفته به مصاف تیم فوتسال خبرگزاری رسا خواهد رفت و چهارشنبه نیز با تیم فوتسال هفته نامه اقتصادآینده به رقابت خواهد پرداخت.

کد خبر : ۵۸۷۱۶۵