خبرگزاری کار ایران

به دلیل بارش برف در بیشتر استان‌های کشور

اغلب پروازهای کشور لغو و یا با تاخیر انجام می‌شود / لغو 5پرواز کرمانشاه -تهران/ تاخیر در پروازهای فرودگاه شهید هاشمی مشهد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۱۹۸

با شروع بارش برف که از شب گذشته تا کنون در بیشتر استان‌های کشور ادامه دارد بسیاری از پروازهای داخلی با تاخیر انجام شده و یا لغو شده است.

به گزارش ایلنا،مسئول روابط عمومی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه در این باره گفت:از ساعت 20 شب گذشته تا صبح امروز 5 پرواز مسیر کرمانشاه به تهران به علت بارش برف و شرایط نامساعد جوی لغو شده است.

بیگ‌پور افزود: به‌رغم بارش برف شدید شب گذشته با تلاش بی‌وقفه پرسنل فرودگاه کرمانشاه پرواز از طرف این فرودگاه عملیاتی است و لغو پرواز‌های مذکور به علت شرایط نامساعد فرودگاه مهرآباد تهران بوده است.

همچنین  بر اساس خبر سازمان هواشناسی کشور به دلیل بارش برف و شرایط نامساعد جوی در بیشتر استان های غربی و مرکز کشور، برخی پروازهای فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد لغو و برخی دیگر با تاخیر مواجه هستند. 

طبق اعلام فرودگاه مشهد پرواز شرکت های قشم ایر و ایران ایرتور که قرار بود ساعت ۰۹:۵۰  دقیقه به مقصد تهران پرواز کنند باطل اعلام شد. 

همچنین پرواز پکن تهران نیز به دلیل شرایط نامساعد جوی در فرودگاه امام خمینی(ره) در مشهد به زمین نشست و پس از مساعد شدن شرایط جوی به مسیر خود ادامه خواهد داد.

از مسافران خواسته شده به دلیل احتمال بارش برف در مشهد و ادامه بارش ها در دیگر استان های کشور قبل از حضور در فرودگاه شهید هاشمی نژاد از وضعیت پروازها مطلع شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز