خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح جزئیات 3 مفقودی روستاهای سرخه در برف و کولاک/جستجوها همچنان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۷۳۹

معاون امداد و نجات هلال‌احمر استان سمنان آخرین جزئیات 3 نفر مفقودی روستاهای سرخه در میان برف و کولاک این شهرستان را تشریح کرد.

علی آقا یحیایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: 3 روز پیش 3 نفر از اهالی یکی از روستاهای شهرستان سرخه برای کارهای کشاورزی با خوردو به کوهستان رفتند و با توجه به بارش شدید در برف و بوران منطقه گرفتار شدند.
 
یحیایی افزود: ظهر روز گذشته از طریق خانواده این افراد، مفقود شدن آنها به سازمان هلال احمر استان سمنان اطلاع رسانی شد. بلافاصله یک اکیپ 3 نفره از نیروهای امداد و نجات به همراه نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرخه به دلیل آشنایی به منطقه برای اجرای عملیات نجات این افراد از کولاک به کوهستان اعزام شدند.

وی گفت: در همان ساعات اولیه یک ماشین برف روب به منطقه اعزام شد که راه را تاحدودی باز کرد. بعداز ظهر روز گذشته به دلیل برف و بوران در منطقه عملیات متوقف شد و صبح امروز مجددا عملیات آغاز شده و یک ماشین پیشرفته برف روب از طریق سازمان هلال احمر به منطقه فرستاده شد که هم اکنون در یک کیلومتری محل حادثه هستند.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان سمنان تصریح کرد: مجوز پرواز بالگرد نیز گرفته‌ایم که در صورت نیاز به منطقه پرواز کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز