خبرگزاری کار ایران

در اراک؛

نگهدارنده لوله پالایشگاهی در اراک ساخته شد

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۷۸۸

نگهدارنده لوله پالایشگاهی بدست جوانان متخصص بومی در اراک ساخته شد.

به گزارش ایلنا از اراک هزاوه مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات نفتی اراک گفت: نگهدارنده لوله با نیروی ثابت ۳ فنره برای کنترل وزن و انبساط و انقباض لوله‌های پالایشگاه، پتروشیمی و نیروگاه کاربرد دارد.

هزاوه افزود: این محصول پس از ۴ سال تحقیق و پژوهش و با مهندسی معکوس طراحی و ساخته شده و برای ساخت این قطعه ۲۰ میلیون یورو صرفه جویی شده است.

وی با بیان اینکه از صفر تا صد این قطعه در تنها واحد تولید تجهیزات نفتی در اراک ساخته شده اضافه کرد: برای ساخت این نگهدارنده ۶۰ تا ۱۰۰ قطعه به کار می‌رود.

مدیرعامل شرکت تولید تجهیزات نفتی اراک با بیان اینکه این نگه دارنده در ۳۶ سایز مختلف ساخته می‌شود ادامه داد: این وسیله طبق استاندارد‌های جهانی ساخته شده ولوله‌های تا ۴۰ تن را تحمل می‌کند.

وی بیان کرد: این شرکت می‌تواند انواع اسپرینگ ساپورت‌ها ازجمله افزایش بهینه سازی پتروشیمی بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، چندین پتروشیمی و پالایشگاه در مناطق عسلویه را تامین کند.

هزاوه مهمترین مشکل این صنعت حمایت نشدن از سوی دولت دانست وگفت: اکثر سفارشات نفت وگاز و پتروشیمی به شرکت‌های خارجی داده می‌شود.

وی گفت: این شرکت درحال حاضر با ۳۰ درصدظرفیت تولید و ۴۰ نفر شاغل فعالیت می‌کندو اگرحمایت شود و تولید به ۱۰۰ درصد برسد اشتغال این شرکت به ۴۰۰ صد نفرافزایش خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز