خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی خبرداد:

افتتاح شعبه تامین اجتماعی فاروج در دهه‌فجر امسال/ مراجعه 70 درصد بدهکاران عمده به تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۹۳

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی با اشاره به این که در گذشته شعبه تامین اجتماعی فاروج به صورت اقماری و زیر نظر شعبه تامین اجتماعی شیروان فعالیت می‌کرد از بهره‌برداری و افتتاح شعبه مستقل فاروج درایام دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، محمد علی عباس‌زاده با اعلام این که در حال حاضر  حدود 4 هزار نفر در شهرستان فاروج  تحت پوشش  تامین اجتماعی هستند  از افتتاح و بهره‌برداری شعبه مستقل فاروج در ایام دهه فجر امسال خبرداد.

وی افزود: این در حالی است که این شعبه در گذشته به صورت اقماری و تحت پوشش شعبه تامین اجتماعی شیروان فعالیت می‌کرد.

عباس زاده همچنین از اخذ مجوز شعبه اقماری تامین اجتماعی در شهر صفی آباد اسفراین خبرداد و گفت: در حال حاضر دو شعبه اقماری دیگر در استان خراسان شمالی در شهرستان راز جرگلان و گرمه مشغول به خدمت به بیمه شدگان هستند.

وی به تعداد 6 شعبه تامین اجتماعی در استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: با بهره‌برداری شعبه مستقل فاروج  در ایام دهه فجر امسال تعداد شعبه استان به 7 شعبه ارتقا می‌یابد.

وی  شعبه تامین اجتماعی استان خراسان شمالی را شامل  2 شعبه در بجنورد، یک شعبه در شیروان، یک شعبه در اسفرین ، یک شعبه در جاجرم ، یک شعبه در مانه و سملقان و یک شعبه در فاروج عنوان کرد.

عباس زاده به  فعالیت یک مرکز کارگزاری تامین اجتماعی در بجنورد مرکز استان اشاره کرد وگفت: 2 کارگزاری دیگر نیز در شهرستان اسفراین و شیروان در حال اخذ مراحل نهایی هستد که در آینده نزدیک به بهره برداری می شوند 

70درصد بدهکاران عمده به تامین اجتماعی برای تسویه اقدام کردند
 

درادامه مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی در رابطه با هشدار توقیف اموال دستگاه های اجرایی بدهکار به تامین اجتماعی، اظهارکرد: به دلیل عدم رسیدن نتیجه از راه تعامل با برخی از دستگاه های اجرایی بدهکار به تامین اجتماعی  نسبت به توقیف اموال منقول و غیر منقول آن ها اقدام کردیم.
 

وی افزود: به همین منظور طی مکاتبه با استانداری،  دیوان محاسبات، سازمان برنامه و بودجه، اداره کل بازرسی، اقتصاد دارایی و ...  و هماهنگی های انجام شده حساب کارفرمایان  بدهکار بسته و ترتیب بدهی آنها داده شد.

عباس زاده  به مطالبه 100 میلیارد تومانی تامین اجتماعی خراسان شمالی از کارفرمایان ودستگاه های اجرایی استان اشاره کرد وگفت: درحال حاضر 70 درصد  بدهکاران عمده   به تامین اجتماعی  جهت پرداخت بدهی خود به صورت اقساط به این سازمان مراجعه کردند.

وی  بیان داشت : سیاست سازمان تامین اجتماعی براین است با تعامل وهمکاری با دستگاه ها وکارفرمایان بدهکار مطالبات خود را  به روز کند چراکه بخشی اعظمی از این مطالبات طی چند سال اخیر به دلیل مشکلات اقتصادی موجود در کشور رقم خورده است.

وی افزود: این درحالی است که سازمان تامین اجتماعی براساس ماده 50 در راستای احقاق حقوق بیمه شدگان و ارائه تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت بدون هیچ منع قانونی  می توانند نسبت به توقیف اموال منقول و غیر منقول دستگاه های بدهکار اقدام کند.

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان شمالی متذکر شد: این هشدار به دستگاه ها وکارفرمایان بدهکار در راستای حفظ منابع سازمان تامین اجتماعی واحقاق حقوق بیمه شدگان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز