خبرگزاری کار ایران

اتفاقی عجیب در لیگ برتر فوتبال بانون؛

برد همیاری شهرداری ارومیه مقابل آذرخش با هفت گل هدیه حسن‌زاده

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۴۳۳

تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان با نتیجه ۷ بر ۲ تیم آذرخش تهران را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ارومیه، تیم فوتبال بانوان همیاری شهرداری ارومیه از هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در استادیوم فرهنگسرای جوان ارومیه میزبان تیم آذرخش تهران بود.

تیم هفتم جدول رده‌بندی لیگ فوتبال بانوان امروز پرگل‌ترین بازی و البته قاطع‌ترین پیروزی را رقم زد. همیاری آذربایجان غربی از فرصت بازی مقابل تیم آذرخش که شرایط جالبی نداشت، نهایت استفاده را برد و با نتیجه قاطع ۷ بر ۲ حریف را شکست داد.

پیروزی پرگل همیاری، این تیم را به امتیاز ۱۹ رساند و تنها تفاضل گل عاملی است که ارومیه‌ای‌ها پایین‌تر از ذوب آهن قرار بگیرند. آذرخش هم در ادامه ناکامی‌هایش با ۱۰ امتیاز در رده دهم ماندنی شد.

در این دیدار هدیه حسن‌زاده بازیکن تیم فوتبال بانوان همیاری با زدن هر هفت گل تیم همیاری توانست به عنوان اولین بازیکن تاریخ فوتبال بانوان لقب بگیرد که توانسته است در یک دیدار با زدن هر هفت گل بازی باعث پیروزی یاران خود در این دیدار شود.

تیم بانون همیاری شهرداری ارومیه به علت محرومیت و مصدومیت بازیکنان خود تنها با یازده بازیکن مقابل آذرخش تهران صف آرایی کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز