خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی خبرداد:

دستگیری عاملان شهادت 2 مامور نیروی انتظامی خراسان‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۶۸۳

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری عاملان شهادت 2 مامور نیروی انتظامی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مجید شجاع با اعلام این خبر افزود: همچنین سه قبضه اسحله سبک از چهار عامل اصلی شهادت این 2 شهید نیروی انتظامی بدست آمد.

ستوان یکم « محمد نائبی» مامور انتظامی هفتم آبان ماه در درگیری با اشرار مسلح در محدوده شهرستان خوسف و استوار یکم « هادی کاردیده» 18 آذرماه امسال در درگیری با اشرار مسلح در منطقه حیدرآباد شهرستان نهبندان به شهادت رسیدند.
 
 کشف 1.5 تن تریاک در خراسان جنوبی

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در سه روز گذشته طی چهار مرحله عملیات، یکهزار و 500 کیلوگرم تریاک توسط یگان های انتظامی استان کشف شد.

سردار شجاع افزود: در مدت یاد شده 117 هزار عدد قرص غیر مجاز توسط ماموران انتظامی از یک دستگاه خودروی اتوبوس که در حال ترانزیت به مرکز کشور بود، کشف شد.
وی یادآور شد: همچنین اشرار مسلح که در درگیری اخیر اقدام به ترانزیت مواد مخدر کردند بودند، دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از 40 تن رسید که و نسبت به مدت مشابه سال قبل 60 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: تاکنون 60 گروه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده است و متهمان این گروه ها نیز دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شدند.

سردار شجاع افزود: پاک سازی محله محور از خرده فروشان مواد مخدر در سطح استان در دستور کار پلیس قرار دارد و تاکنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده است.

وی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از چهار هزار نفر در حوزه قاچاق و حمل مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز