خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

جزئیات تنبیه بدنی دانش‌آموز مشهدی توسط معلم در مدرسه/تشکیل پرونده برای روند قانونی

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۰۶۷

مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش شهرستان مشهد جزئیات تنبیه بدنی دانش‌آموز توسط معلم مدرسه غیرانتفاعی را تشریح کرد.

حسین عیدی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر اظهار داشت: روز گذشته 16 بهمن ماه دانش آموزی در یکی از مدارس دوره دوم متوسطه ناحیه سه مشهد مورد تنبیه معلم خود قرار گرفت.
 
وی گفت: دبیر مربوطه این حادثه یکی از"نیروهای آزاد" مدارس است که قطعاً پس از بررسی‌های دقیق برخوردهای قانونی لازم با وی و دیگر عوامل صورت خواهد گرفت.
 
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان‌رضوی در ادامه افزود: این دانش آموز بی‌نظمی کرده و آموزگار مربوطه با کتابی که در دست داشته به پشت سر دانش‌آموز ضربه زده است.
 
عیدی عنوان کرد: در ادامه ماجرا دانش آموز تعادل خود را از دست داد  و روی زمین افتاد در حالی که حال عمومی او مطلوب بود. بعد از مراجعه به دفتر مدرسه، دانش آموز سرپا می‌شود و به منزل مراجعه می‌کند و هم اکنون وضعیت مساعد دانش‌آموز مورد تایید پزشک بوده و دانش آموز در سلامت کامل به‌سر می‌برد .

وی در پایان افزود: آموزگار خاطی وموسس مدرسه  مربوطه به اداره آموزش و پرورش خوانده شدند و پرونده جهت بررسی بیشتر تشکیل شد و برای رسیدگی به موضوع به دادگاه ارجاع می شود و نتیجه اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز