خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم مطرح کرد؛

بهره‌برداری از 6 هزار واحد تولیدی در کشور تا پایان سال 96

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۶۲۱

معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون حدود 4هزار و 300 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسیده است گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آمار تا پایان سال به 6 هزار واحد تولیدی خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قم، صالحی‌نیا معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت ظهر امروز در مراسم افتتاح کارخانه تولید کاتالیست یورو 5 (از زیرمجموعه‌های شرکت ایران‌خودرو) در شهرک صنعتی محمودآباد قم اظهار داشت: افتتاح چنین مجموعه‌هایی وابستگی بخش‌های تولیدی کشور را به حداقل می‌رساند.

وی با بیان اینکه باید از طریق کارگاه‌های تولیدی کوچکتر، کارگاه‌های تولیدی مادر را پشتیبانی کنیم گفت: برای رفع مشکل واحدهای تولیدی سیاست‌های مختلفی را از جمله تشکیل کارگروه‌هایی مدنظر قرار دادیم تا چالش‌هایی از جمله مشکلات مالیاتی، مشکلات مربوط به تامین اجتماعی و... رد شود.

معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه کمتر واحد تولیدی در استان قم دارای مشکل است اظهار کرد: از ابتدای سال 96 تاکنون حدود 4هزار و 300 واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده و با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آمار تا پایان سال به 6 هزار واحد خواهد رسید.

صالحی نیا با بیان اینکه حدود 10 هزار میلیارد اعتبار برای رونق تولید صنایع در نظر گرفته شده است یادآور شد: تا پایان شهریورماه سال جاری شاخص رشد صنعتی ایران 4.6 درصد بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز