خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس:

افتتاح 36 پروژه آموزشی و پرورشی در دهه فجر/مشارکت بالای خیرین لامرد در احداث فضاهای آموزشی

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۶۲۷

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس ضمن تشکر از مشارکت بالای خیرین لامرد در احداث فضاهای آموزشی گفت: 36 پروژه آموزشی و پرورشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، «سرفراز موصلی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس در بازدید از پروژه‌های نیمه‌تمام و در حال احداث آموزشی شهرستان لامرد، افزود: توسعه و بازسازی فضاهای آموزشی نیاز به مشارکت خیرین دارد که خیرین شهرستان لامرد مشارکت بسیار بالایی در زمینه مشارکت در احداث فضاهای آموزشی داشته اند و هم اکنون پیشرفت خوبی در بیشتر پروژه های نوسازی مشاهده می‌شود.

وی ادامه داد: 36 پروژه آموزشی و پرورشی با ظرفیت 180 کلاس درس در 24 هزار متر مربع زیر بنای آموزشی در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.

موصلی گفت: این پروژه ها شامل 30 باب آموزشگاه با ظرفیت 180 کلاس درس و 6 باب فضای پرورشی شامل کانون فرهنگی، سالن ورزشی و نمازخانه که با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد و 500 میلیون تومان ساخته شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع مبلغ 225 میلیارد ریال اعتباری که برای ساخت این فضاها هزینه شده، 25 درصد از محل اعتبارات استانی، 35 درصد از محل اعتبارات ملی و 40 درصد نیز از محل اعتبارات خیرین مدرسه ساز تامین شده است و  خیرین در ساخت 20 باب از این مراکز نقش داشتند که جای قدردانی از آنان دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس فارس همراه مدیر دفتر نماینده مردم لامرد و مهر در مجلس، مدیر آموزش و پرورش شهرستان لامرد و جمعی از کارشناسان نوسازی و نمایندگان خیرین مدرسه‌ساز لامرد از برخی آموزشگاههایی که نیاز به بازسازی داشته، بازدید کردند و همچنین در جریان گزارش پروژه‌های نیمه‌تمام آموزشی این شهرستان قرار گرفت. 

انتهای پیام/
مرتضی عبداله زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز