خبرگزاری کار ایران

محمود حجتی:

دغدغه‌های «پس از تولید» کشاورزان با حذف دلالان رفع می‌شود/افزایش اشتغال و درآمد بهره‌برداران در استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۶۷۳

وزیر جهاد کشاورزی گفت: حذف واسطه ها و توسعه خدمات بعد از تولید در دستور کار این وزارت بوده و در این راه همه تلاش خود را بکار می بندیم.

به گزارش ایلنا، محمود حجتی در حاشیه افتتاح طرح های شهرستان دره شهر افزود: با برنامه ریزی انجام شده، تلاش همکاران و بهره برداران، کشت محصولات در استان ایلام افزایش چشمگیری داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات کشاورزان دغدغه های پس از تولید است و افزود: بازاریابی، نگهداری محصول و اشتغال پایدار از دغدغه های پس از تولید بوده که با تقویت تشکل ها ، تعاونی ها و حذف دلالان این مشکل نیز مرتفع می شود.

حجتی همچنین با اشاره به افزایش سطح زیر کشت گل نرگس در دره شهر گفت: توسعه کشت دیم این محصول علی رغم کمبود بارندگی ها توانسته منبع درآمد و اشتغالزایی خوبی برای این شهرستان باشد.

وزیر جهاد کشاورزی افزود: بیش از ۶۷۰ هکتار از اراضی دیم این منطقه با راندمان بالا و درآمد پایدار زیر کشت این محصول است که نشان از تلاش و کوشش بهره برداران این منطقه دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای افزایش سطح زیر کشت گل نرگس و افزایش اشتغال در این کار تسهیلاتی در اختیار بهره برداران قرار می گیرد.

وزیر جهاد کشاورزی امروز به منظور بهره برداری از فاز اول آبیاری تحت فشار ارمو_چمژاب و بازدید از کشتزارهای گل نرگس این شهرستان و همچنین حضور در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان  به ایلام و سفر کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز