خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان:

افتتاح ۶۸ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیمای مرکز زنجان

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۴۴

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در دهه فجر امسال ۶۸ پروژه فنی و عمرانی صدا و سیما با اعتباری بالغ برای ۶۵ میلیارد ریال افتتاح می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از زنجان، مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان امروز (19 بهمن) در مراسم رونمایی از 100 پروژه فنی، عمرانی، تولیدی، صدا و سیمای مرکز زنجان اظهار کرد: به مناسبت دهه فجر 68 پروژه فنی و عمرانی با اعتبار بالغ بر 65 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

وی با یادآوری اینکه در این مراسم از 32 پروژه فاخر رادیو و تلویزیونی نیز رونمایی می شود، ادامه داد: 44 پروژه در حوزه تلویزیونی اف ام و راه اندازی سامانه دیجیتال هم از دیگر پروژه های صدا و سیمای مرکز زنجان است.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه سه هزار برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان تولید شده است، ادامه داد: 40 مورد از پروژه های افتتاحی صدا و سیما مربوط به توسعه دیجیتال است.

نماینده مردم ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم اظهار کرد: صدا و سیما بایستی سلایق مختلف را مورد توجه قرار دهد.

علی خاتمی تصریح کرد: یکی از مولفه های وحدت بخشی جامعه، همراهی حداکثری مردم است که بایستی مورد توجه صدا و سیما قرار بگیرد.

وی به تلاش رسانه های معاند برعلیه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ادامه داد: دشمنان تلاش می کنند تا نقاط ضعف را برجسته کنند از این رو صدا و سیما هم بایستی از پخش برنامه های ضعیف خودداری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز