خبرگزاری کار ایران

به مناسبت دهه فجر صورت گرفت؛

100 پروژه فنی، عمرانی و تولیدی صدا و سیمای مرکز زنجان رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۵۴

به مناسبت دهه مبارک فجر از ۱۰۰ پروژه فنی، عمرانی و تولیدی صدا و سیمای مرکز زنجان با حضور استاندار زنجان در صدا و سیمای مرکز زنجان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسدالله درویش امیری استاندار زنجان در این مراسم اظهار کرد: این انقلاب به برکت خون شهدا به ثمر رسیده است.

وی با یادآوری اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیاری به همراه داشته است، خاطرنشان کرد: در عصر انقلاب فناوری وبهره گیری ابزارهای گوناگون برای اطلاع رسانی در سطح دنیا هستیم.

مقام عالی استان از رسانه به عنوان یک کار پیچیده  و سخت یاد کرد و گفت: در کنار سرعت در انعکاس اخبار، بایستی درستی، شفافیت و صراحت را در اطلاع رسانی مورد توجه قرار داد.

درویش امیری با اشاره به اینکه رضایت 80 میلیون جمعیت ایرانی کار دشواری است، گفت: اگر نقدی برصدا و سیما وجود دارد باید پذیرفت که کار این مجموعه سخت است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در انقلاب صنعتی از آب و انرژی و درانقلاب صنعتی دوم از قدرت الکتریسیته برای تولید انبوه استفاده شد، تصریح کرد: در انقلاب سوم علم و الکترونیک مورد توجه قرار گرفت و در انقلاب چهارم هم با فناوری اطلاعات مواجه هستیم.

درویش امیری ادامه داد: مخاطب همانطور که در اخبار حوادث به صدا و سیما اعتماد دارد باید در تمام موارد و اخبار صدا و سیما را امین بداند.

وی با یادآوری اینکه در پوشش اخبار دهه اول محرم و دهه فجر صدا و سیمای مرکز زنجان خوش درخشیده است، گفت: در انتخابات هم شاهد عملکرد مطلوب صدا و سیما بودیم.

مقام عالی استان دستاوردهای انقلاب اسلامی را متذکر شد و گفت: کسانی که بخواهند از این دستاوردها چشم پوشی کنند به خون شهدا خیانت کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز