خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

ایجاد تاسیسات زمستانی اولویت گردشگری استان اردبیل است

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۸۵۷

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: ایجاد تاسیسات زمستانی در این استان اولویت میراث فرهنگی است.

به گزارش ایلنا، کریم حاجی زاده در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: اقلیم کوهستانی و سردسیر اردبیل ظرفیت قابل توجهی را برای گردشگری زمستانی فراهم ساخته است.

وی افزود: ارتفاعات بالای سه هزار متر در مرکز و جنوب استان موجب شده این منطقه مستعد راه اندازی زیرساخت های گردشگری زمستانی باشد.

مدیر کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: از جمله راه اندازی این زیرساخت ها در شهرهای اردبیل، خلخال، مشگین شهر و سرعین امکان پذیر بوده و قابلیت های متعدد طبیعی و اقلیمی می تواند زمینه ساز ایجاد تاسیسات گردشگری باشد.

حاجی زاده با تاکید به اینکه شعار مطرح شده «زمستان بیدار در اردبیل» با ایجاد تاسیسات محقق خواهد شد، ادامه داد: در واقع با ایجاد زیرساخت ها توزیع زمانی و مکانی گردشگری را می توان عملی ساخت.

وی افزود: در کنار تقویت زیرساخت های گردشگری مناطق متناسب با استعداد هر منطقه، تاسیسات زمستانی باید رونق گیرد و میراث فرهنگی جهت تحقق این مهم حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی را دستور کار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان متذکر شد: از جمله راه اندازی تاسیسات گردشگری ورزشی، مجتمع های آبدرمانی و مراکز اقامتی مورد تاکید و حمایت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز