خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت انجام شد؛

بهره‌برداری از کلینیک تجمیعی دندانپزشکی و اولین آمبولانس تخصصی دریایی در بندرعباس

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۰۱۷

بهره برداری از اولین آمبولانس تخصصی و مدرن دریایی، 20 دستگاه خودروی آمبولانس و کلینیک تجمیعی دندانپزشکی روز جمعه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بندرعباس آغاز شد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه آیین بهره برداری در جمع خبرنگاران ابراز کرد: آمبولانس تخصصی و مدرن دریایی که امروز بهره برداری از آن آغاز شد، مجهز به چهار تخت بوده و دارای تجهیزات کامل مراقبت های ویژه است.

سید حسین داوودی با اشاره به این که این آمبولانس با همکاری خیران سلامت خریداری شده است، هزینه خرید آن را 33 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی یادآور شد: آمبولانس تخصصی و مدرن دریایی همچنین با رقمی معادل 3 میلیارد و 730 میلیون ریال تجهیز شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همچنین با اشاره به بهره برداری از کلینیک دندانپزشکی تجمیعی این دانشگاه با حضور وزیر بهداشت ابراز کرد: در راستای پیگیری طرح تحول سلامت در بخش دهان و دندان کلینیک مذکور در دو طبقه احداث شده است.

وی اعتبار این طرح را 25 میلیون ریال ذکر کرد که در زیربنای 404 متر مربع احداث شده است.

داوودی این کلینیک را دارای 14 یونیت دندانپزشکی، 5 دندانپزشک، 4 دستیار دندانپزشک و یک کارشناس رادیولوژی ذکر کرد.

سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور بررسی وضعیت بهداشت ودرمان و بهره برداری از 288 طرح بهداشتی و درمانی درشهرها و روستاهای استان هرمزگان چهارشنبه شب هفته جاری وارد بندرعباس شد.

افتتاح طرح الحاق بیمارستان 32 تختخوابی شهرستان جاسک ، بهره برداری از 4 کلینیک تخصصی، مجتمع آزمایشگاهی دانشکده بهداشت بندرعباس، اورژانس بیمارستان ابن سینا، سه بلوک زایمانی در بیمارستان های قشم، بستک و بندرلنگه و مرکز غربالگری سرطان از مهمترین این طرح ها بوده است.

همچنین 2 مرکز بهداشتی درمانی روستایی در روستاهای آبنما و خیرآباد شهرستان رودان، عصر روز گذشته به نمایندگی از 181 طرح بهداشتی در قالب طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

هزینه اجرای طرح های بهداشتی و درمانی مورد بهره برداری قرار گرفته در هرمزگان رقمی افزون بر 750 میلیارد ریال اعلام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز