خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خبرداد:

دستگیری سرشبکه اصلی آشوب‌های اخیر در قزوین/ ارجاع پرونده متخلف به دادسرا

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۲۲۴

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری سرشبکه اصلی آشوب‌های اخیر در این استان خبرداد.

به‌گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی گفت: سرشبکه و یکی از عوامل اصلی ناآرامی‌های گذشته که با رسانه‌های ضدانقلاب نیز در ارتباط بود با تلاش دستگاه‌های امنیتی دستگیر شد.

وی افزود : فرد دستگیر شده هماهنگ کننده اصلی بی‌حرمتی و آتش زدن مساجد، حوزه علمیه و پایگاه‌های بسیج در تمام شهرستان های استان قزوین بوده است.

وی به برخی از اقدامات فرد دستگیر شده اشاره کرد و گفت: متهم مبادرت به جمع‌آوری تصویر از اقدامات تخریب گرانه به منظور ارسال به رسانه های بیگانه و ضد انقلاب می‌کرد.

این مسئول برخورد با برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را از وظایف دستگاه قضایی برشمرد و افزود: دستگاه قضایی بدون هیچ اغماضی با کسانی که با اقدامات آشوب گرانه و تخریبی، نظم و امنیت جامعه را برهم می زنند با توجه به امر قانونگذار برخورد خواهد کرد.

وی گفت : کسانی که بخواهند با سوء استفاده از برخی از مشکلات اقتصادی، صنفی و معیشتی، نظم و امنیت جامعه را با اقدامات تخریبی و آشوب گرانه مختل کنند با برخورد قاطع دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

صادقی نیارکی تصریح کرد: پرونده فرد دستگیر شده با عناوین مختلف مجرمانه در دادسرای قزوین و در مرحله تحقیقات است که پس از تکمیل و صدور کیفرخواست جهت صدور حکم به دادگاه ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز