خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار قزوین:

انتخاب مدیر زن در بخش روستایی،نشان دهنده توجه به بانوان است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۴۰۰

مهندس علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار گفت:انتخاب معاون سابق مدیرکل ستاد امور روستایی به عنوان مدیرکل این ستاد، منجر به امید به ارتقاء در بین حوزه ستادی و کارمندی و همچنین توجه به بانوان روستایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، معاون عمرانی استاندار ، در مراسم تکریم و معارفه اکرم نجفی به عنوان مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری که امشب در سالن استانداری برگزار شد تصریح کرد: توجه به  اشتغال و مسائل فرهنگی بانوان روستایی،  مدیریت بانوان،  امید به ارتقا در حوزه ستادی و کارمندی از مزایای  انتخاب خانم نجفی است.
فرخزاد در رابطه با فعالیت‌های ستاد امور روستایی استان افزود: اسم مجموعه روستایی قزوین در همه  حوزه های ستادی و شوراها، نهاد ریاست جمهوری شناخته شده است و این مجموعه  نقش الگویی پیدا کرده است.
وی تصریح کرد:  توجه به محیط زیست در روستاها اهمیت یافته و ماشین های جمع آوری زباله برای روستاها در  قزوین تحقق یافته است.
فرخزاد گفت:مسائل روستایی در سالهای اخیر توسط دولت مورد توجه بیشتر قرار گرفته و افتتاح پروژه هایی که در دهه فجر در استان داشته ایم، از سال ۹۲ تا امسال از  ۱۰به ۱۰۴ میلیارد افزایش یافته است، این رشد نشان دهنده توجه دولت به بخش خدمات رسانی و عمرانی روستاها است.
پیش از این حبیبی مدیر کل دفتر امور روستایی و شوراهای  استانداری بود که به علت  بازنشستگی ، معاون وی اکرم نجفی به این سمت منتصب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز