خبرگزاری کار ایران

در قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن یزد تاکید شد:

آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران/ تعهد مسئولان برای بهبود شرایط اقتصادی و مطالبات مردمی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۱۹

در قطعنامه راهپیمایی 22 بهمن یزد بر انزجار از آمریکا به عنوان دشمن شمار یک ایران و تعهد مسئولان برای بهبود شرایط اقتصادی و پیگیری مطالبات مردمی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، در قطعنامه پایانی راهپیمایی 22 بهمن در یزد بر تجدید میثاق و بیعت با آرمان های بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، انقلابی گری و تبعیت همه جانبه از رهنمودها و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان زمینه ساز نشر و بسط ارزش‌های معنوی انقلاب اسلامی تاکید شده است.

قطعنامه از موفقیت جوانان مومن و متخصص کشور در عرصه علم و فناوری و صنایع بازدارنده دفاعی و موشکی حمایت کرده و خواستار عزم جدی مسئولان کشور در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی شده است.

در این قطعنامه بر مقابله با موج نفوذ ورخنه دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ایخاصه از راه تدبیر فضای مجازی ایمن و شبکه اینترنت ملی تاکید شده و از همه دستگاه‌ها بخصوص دولت خواسته شده با مسئولیت پذیری برای بهبود شرایط اقتصادی کشور و پاسخگویی صادقانه به مطالبات برحق مردم، تامین اشتغال و معیشت و رفاه مردم را در اولویت قرار دهند.

قطعنامه آمریکای جنایتکار را همچنان دشمن شماره یک ایران دانسته و ضمن ابراز خشم و نفرت از بدعهدی های شیطان بزرگ و در نقض مفاد توافق هسته‌ای و محکوم کردن مواضع خصمانه برخی مقامات ارشد اروپایی در همراهی با سیاست‌های سلطه طلبانه شیطان بزرگ از تمام مسئولان و دست اندرکاران نظام اسلامی خواسته است تا با اتخاذ مواضع قاطعانه نسبت به استیفای کامل حقوق و منافع ملی و مقابله به مثل موثر با تحریم ها و اقدامات خرابکارانه نظام سلطه و ایادی آن شجاعانه اقدام کنند.

در این قطعنامه همچنین از وحدت ملی و اتحاد جهان اسلام و همچنین جنبش ها و حرکت‌های اسلامی و آزادی بخش خاصه فلسطین و محور مقاومت حمایت شده و جنایات رژیم صهیونیستی و آل سعود در یمن و بحرین به شدت محکوم شده است.

قطعنامه در خصوص پذیرش تعهدات و معاهداتی که زمینه ساز نفوذ دشمنان و تحدید قدرت و کاهش میزان اثرگذاری نظام در سطح منطقه و جهان است هشدار داده و از متولیان امر خواسته است با سرلوحه قرار دادن عدالت، زمینه تحکیم بنیاد خانواده و جلوگیری از تبدیل شدن مساله حجاب به ابزار سیاسی دشمنان نظام را فراهم کنند.

در خاتمه بر تکریم مقام شهدای والا مقام انقلاب اسلامی و ایثارگران و خانواده های معظم آنان و حاکم ساختن فرهنگ ایثار و شهادت از سوی مسئولان تاکید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز