خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت تهران در بوشهر مطرح کرد:

ولی‌فقیه، فوق رهبری سیاسی است/ ملت وفاداری خود را به نظام ثابت کرد

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۵۸۱

امام جمعه موقت تهران و عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بوشهر گفت: ولایت فقیهی را که حضرت امام (ره) معرفی کرد به معنی نایب امام زمان(عج) و فوق رهبری سیاسی می‌دانیم.

به گزارش ایلنا، آیت الله سید احمد خاتمی امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در جمع مردم بوشهر گفت: ولایت فقیه مهمترین نقش را در تداوم انقلاب دارد و بی تردید امروز این نقش استخوانی در گلوی استکبار و خاری در چشم آنهاست.

وی با بیان اینکه ولایتمداری یکی از پیام‌های راهپیمایی 22 بهمن است، افزود: در ناآرامی های اخیر دشمن توطئه ها کرد که امروز به رهبران آنها می‌گوئیم این ملت تا آخرین نفر، آخرین نفس و قطره خون پای ولایت ایستاده و نمی‌توانند کوچکترین آسیبی به این رکن انقلاب و ستون عزت، استقلال و عظمت ملت وارد آورند.

خاتمی گفت: حضور همه قشرهای، گروه‌ها و سلایق سیاسی در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این است که هرچند اختلاف سلیقه وجود دارد اما وقتی پای دفاع از انقلاب اسلامی به میان آید همه با مشت کوبنده برفرق دشمن می زنیم.

وی افزود: ملت ایران با حضور پرشور و وحدت بخش خود در راهپیمایی 22 بهمن یک بار دیگر وفاداری خود را به نظام جمهوری اسلامی ثابت کرد.

خاتمی گفت: راهپیمایی تماشایی امسال مردم ایران تیری بر قلب دشمن شد و این پیام را داشت که تا آخرین نفر، آخرین نفس و قطره خون پای این انقلاب ایستاده اند.

امام جمعه موقت تهران افزود: هیچ یک از انقلاب‌های دنیا همانند انقلاب اسلامی ایران این شور، نشاط و هیجان را ندارند طوری که امروز بعد از 40 سال با حضور و راهپیمایی دهها میلیونی مردم همراه است و باید این نعمت را شکر کرد.

خاتمی وفای به عهد را از جمله دیگر پیام های این راهپیمایی معرفی کرد و گفت: شهیدان این آب و خاک با نثار جان خود به نسل های اول و دوم انقلاب چشم داشتند، امروز نیز نسل اول، دوم و سومی‌ها آمدند که بگویند ما نمی گذاریم این پرچمی که شما به اهتزاز درآوردید بر زمین بماند.

وی افزود: مردم ایران نخواهند گذاشت به هیچ نحوی به نظام و انقلاب اسلامی آنها آسیب وارد شود و دشمن باید بداند مبارزه با نظام جمهوری اسلامی مبارزه با دم شیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز