خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در زنجان:

حضور گسترده مردم در صحنه نشان از وفاداری ملت به انقلاب است

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۶۶۳

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نشان از وفاداری ملت به انقلاب است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، محسن رضایی امروز در مراسم 22 بهمن شهر زنجان اظهار کرد: ملت ایران با این حضور نشان داد همواره وفادار به نظام و انقلاب است.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم زنجان در عرصه‌های مختلف انقلاب ادامه داد: زنجانی‌ها با تقدیم 3 هزار شهید نشان دادند که یک کانون فعال انقلابی هستند.

رضایی با یادآوری اینکه بانوان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند انقلاب در عمق خانواده‌ها رسوخ پیدا کرده، ادامه داد: حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب حیرت و بهت جهانیان شده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام متذکر شد: این انقلاب با شعارهای اسلامی و با حضور روحانیان و اقشار مختلف به پیروزی رسید از این رو نام انقلاب اسلامی برای این قیام‌ها نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه امام راحل و بنیانگذار کبیر انقلاب، انسانی آزاده، مسلمان و روحانی برجسته و مرجع تقلید بود از این‌رو این انقلاب برخواسته از اسلام و بعثت مجدد دین الهی است.

رضایی به دیگر نهضت‌های رخ داده هم اشاره کرد و گفت: این انقلاب با لطف الهی، رهبری امام راحل و حضور مردم در صحنه به پیروزی رسید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با یادآوری اینکه مردم و ولایت پایه‌های این انقلاب به شمار می‌روند، تصریح کرد: قبل از انقلاب شاهان ارتباط مردم با خداوند را قطع کرده بودند و نتیجه این انحراف از مسیر توحید، اعتماد به نفس مردم را کم کرده و تفرقه در جامعه زیاد شده بود.این درحالی بود که انقلاب اسلامی ریسمانی بین مردم و خداوند ایجاد کرد و خدا، برادری و وحدت در جامعه جاری شد.

وی خاطرنشان کرد: ولایتمداری موجب هدایت جامعه و ایجاد مرز بین دشمنان و نظام اسلامی شد.

رضایی با اشاره به اینکه عدالت یکی از ارزش‌های انقلاب است که به شایسته‌سالاری منجر شد، گفت: کنار شایسته‌سالاری، توجه به قشر محروم جامعه افزایش یافت و اقتدار از دست رفته به کشور بازگشت.

رضایی با اشاره به وضعیت ناآرام منطقه افزود: این درحالی است که ایران در جزیره امن قرار دارد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه برخی ادعا می‌کنند ایران برای جنگ در منطقه میلیون‌ها دلار هزینه می‌کند، افزود: این ادعا دروغ بزرگی است بلکه ایران با افزایش روحیه شهادت‌طلبی سعی می‌کند تا داعش را سرکوب کند.

وی به توطئه‌های دشمنان برای تحریم‌های اقتصادی علیه ایران اشاره کرد و گفت: این تحریم‌ها برای از بین بردن اقتدار و امنیت ایران است.

رضایی از مردم به عنوان بزرگترین سرمایه کشور و انقلاب یاد کرد و گفت:  مسوولان هم بایستی پاسخگوی مردم و شهدا باشند.

به گفته وی، با وجو تحریم‌های اقتصادی، نهضت اقتصادی و اجتماعی موجب حل مشکلات اقتصادی کشور می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز