خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی بهزیستی اصفهان خبرداد:

ضرب و شتم کودک 4 ساله توسط برادرش/ نامشخص بودن هویت کودک اصفهانی

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۳۵

معاون اجتماعی بهزیستی اصفهان از ضرب و شتم کودک 4 ساله خمینی شهری توسط برادرش خبرداد.

 به گزارش ایلنا، مجتبی ناجی با اشاره به آخرین وضعیت کودکی که ۱۲ بهمن توسط شهروندان خمینی شهر به بیمارستان اشرفی این شهرستان انتقال یافت، اظهار داشت: این کودک در مصاحبه اولیه با مددکاران اورژانس اجتماعی به موضوع مورد ضرب و شتم قرار گرفتن توسط برادرش اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه این کودک خود را «زهرا» معرفی کرده است، افزود: به گفته خود این دختر حدوداً چهار ساله وی با برادر و زن برادرش زندگی می‌کرده و در خانه برادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.
 
معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به فشارهای روانی که به این کودک چهار ساله وارد آمده به هیچ کس اعتماد نداشته و در خصوص اتفاقاتی که برایش افتاده با کسی سخن نمی‌گوید، اضافه کرد: باید توجه داشت که این کودک هنوز هویت مشخصی ندارد و معلوم نیست در کدام یک از شهرستان‌های اصفهان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه هنوز این کودک تحویل بهزیستی نشده است، گفت: بنابر دستور دادستان خمینی شهر این کودک پس از ترخیص از بیمارستان تحویل بهزیستی می‌شود و مددکاران نسبت به شناسایی هویت وی اقدام خواهند کرد.
 
ناجی در ادامه با بیان اینکه سالانه ۵۰ کودک سرراهی در استان اصفهان شناسایی و تحویل بهزیستی می‌شود، افزود: کودکانی که سن کمتری دارند تحویل خانواده‌های در صف انتظار فرزندخواندگی شده و کودکان با سن بالاتر در مراکز بهزیستی نگهداری می‌شوند.
 
وی تصریح کرد: افرادی که در صف فرزندخواندگی هستند نسبت به تحویل کودکان بالای سن ۲ سال تمایلی ندارند.
 
معاون اجتماعی بهزیستی استان اصفهان اضافه کرد: طی شش ماه اخیز هفت کودک به خانواده‌های در صف انتظار فرزندخواندگی استان اصفهان تحویل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز