خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل:

مظنونان سرقت کودک مشگین‌شهری دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۲۹۹۱

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: مظنونان به سرقت کودک ربوده شده مشگین‌شهری که ۹ ماه پیش در خلخال ناپدید شده بود، دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، ناصر عتباتی در این خصوص گفت:مظنونان به سرقت کودک چهار ساله ربوده شده مشگین‌شهری که 9 ماه پیش در خلخال ناپدید شده بود، دستگیر شدند و اقدامات اولیه برای بازجویی و جمع‌آوری اطلاعات از مظنونان در حال انجام است.

وی با اشاره به روند دستگیری این افراد بیان کرد: با توجه به اینکه پس از پیگیری‌های انجام شده جسدی از این کودک پیدا نشده است، غرق‌شدگی این کودک به صورت صددرصدی برای ما تائید نشده و تحقیقات در زمینه پیدا شدن این کودک ادامه داشت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: به لحاظ اهمیت موضوع پرونده به مرکز استان ارجاع داده شد و رسیدگی‌ها در این زمینه مجددا در جلسه‌ای با حضور دادستان، پلیس آگاهی استان و کارآگاهان مجرب انجام شد و موضوع پیگیری شد.

عتباتی تصریح کرد: با توجه به اینکه احتمال ربایش در این پرونده وجود داشت، قرائن و مستندات مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت و چند نفر به عنوان مظنونان پرونده شناسایی شده و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با بیان اینکه این پرونده فعلا در مرحله تحقیقات مقدماتی است، افزود: بررسی‌ها در این زمینه ادامه دارد و اطلاع‌رسانی لازم در زمینه روند پیشرفت پرونده انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز