خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجان:

شهروندان سفرهای خود را مدیریت وبرنامه ریزی کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۲۱۲

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت :در حال حاضر تردد در همه جاده‌های اصلی استان؛ با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه در جریان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ایرج دست‌نشان با بیان اینکه  جهت تردد ایمن؛ همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی در همه محورهای مواصلاتی توصیه می‌گردد وشهروندان می بایست با مدیریت زمان و برنامه‌ریزی مناسب؛ از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی و روستایی خودداری نمایید، افزود: در صورت ضرورت انجام سفر می بایست  زنجیر چرخ به همراه داشته باشند وبا نحوه بستن آن حتما آشنا باشند همچنین بررسی وضعیت باد لاستیک های وسیله نقلیه و همچنین لاستیک یدک، همراه داشتن آب و غذای کافی، لباس گرم و راحت، همکاری و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداران بسیارضروری است .

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان تصریح کرد:در حال حاضر محورهای زنجان-بیجار، زنجان-طارم، زنجان-دندی، زنجان-تهم-چورزق شاهد بارش پراکنده باران وبرف هستیم و در محور دندی –تخت سلیمان  در محدوده انتهای حوزه استحفاظی  استان؛ تردد با زنجیرچرخ امکان پذیر است .

دست‌نشان از همه شهروندان خواست قبل از آغاز سفر به منظور مدیریت سفر خود با بهره‌گیری از سامانه پیام کوتاه 141  از آخرین وضعیت راهها اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز