خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب زنجان خبرداد:

کاهش 5 درصدی مصرف آب مشترکین زنجانی/استانداردسازی 878 انشعاب غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۱۷

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از شناسایی بیش از 1571 انشعاب غیر مجاز در شهرهای استان زنجان در سال جاری خبر داد و افزود: 878 مورد از این انشعابات استانداردسازی و تبدیل به مجاز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، علیرضا جزء قاسمی بیشترین انشعاب غیرمجاز را با بیش از 1000 مورد مربوط به شهر زنجان و کمترین انشعابات غیرمجاز شناسایی شده را در بین مراکز شهرستانهای استان مربوط به شهر آببر اعلام کرد.

وی همچنین افزود: در همین زمان بیش از 6 هزار و 900 کنتور معیوب در استان شناسایی شده است که از این تعداد تاکنون نزدیک به 8 هزار مورد تعویض و استانداردسازی شده است.

جزء قاسمی اعلام کرد: امسال در سال جاری 157 مورد معافیت حق انشعاب برای مساجد و افراد تحت پوشش نهاد های حمایتی در استان زنجان اعمال شده است.

وی مصرف آب مشترکین در 10 ماهه سال جاری در استان زنجان را نیز بیش از 44 میلیون متر مکعب اعلام کرده و افزود: در سال جاری میزان مصرف در استان نسبت به سال گذشته 5 درصد کاهش را نشان می دهد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با تقدیر از مشترکین این شرکت کاهش 5 درصدی مصرف آب را اتفاقی بزرگ توصیف کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری مردم توانستیم با آگاهی بخشی موثر و اطلاع‌رسانی به موقع در سایه تعامل با رسانه های استان ، در اوج بحران کم آبی کاهش مصرف را به وجود آوریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز