خبرگزاری کار ایران

فرماندار ریگان به ایلنا خبر داد:

قطعی برق در 13 روستای ریگان به دلیل طوفان شن/ 15 نفر به دلیل مشکلات تنفسی راهی مراکز درمانی شدند

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۶۷۶

فرماندار ریگان از قطعی برق در 13 روستای این شهرستان به دلیل طوفان شن خبرداد.

امین باقری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طوفان شن در شهرستان ریگان و مناطق اطراف آن که از روز گذشته آغاز شده، امروز با سرعت 75 کیلومتر بر ساعت این منطقه را درنوردید و 50 روستا را دربر گرفت و منجر به قطع شدن برق 13 روستا از توابع این شهرستان شد.

باقری افزود: نیروهای امدادی در این مناطق حضور یافته اند و در حال بر طرف‌کردن مشکل قطعی برق هستند. در برخی روستاها مشکل اتصال سیم برق بود که برطرف شد ولی در برخی دیگر به دلیل شدت طوفان باعث واژگونی تیرهای برق شد و نیروهای امدادی اداره برق در حال تلاش برای رفع این مشکل هستند.

وی گفت: دید افقی در محور ترانزیتی ریگان- چابهار نیز به دلیل شدت طوفان کاهش یافته ولی نیروهای امداد جاده ای تلاش دارند تا این محور مسدود نشود.

فرماندار ریگان تصریح کرد: تاکنون 15 نفر از مردم ریگان به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه کرده و تحت درمان هستند. امروز تمامی مدارس شهرستان و دانشگاه پیام نور تعطیل اعلام شد.

باقری عنوان کرد: طوفان شن بعدازظهر امروز فروکش خواهد کرد ولی تا 48 ساعت بعد اثرات ریزگرد در هوا وجود خواهد داشت.

همچنین غلامرضا نژادخالقی فرماندار فهرج نیز درباره وجود ریزگردها در شهرستان فهرج اظهار داشت: به دلیل شدت بارش ریزگردها در این شهرستان، امروز تمامی مدارس و دانشگاه پیام‌نور این شهرستان تعطیل شد.

وی افزود: یکی از روستاهای این شهرستان دچار قطعی برق شد که با کمک نیروهای امدادی مشکل برق این روستا حل شد.

فرماندار فهرج گفت: در طول سال متاسفانه شهرستان فهرج با مشکل طوفان شن آن هم به مدت چند روز روبروست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز