خبرگزاری کار ایران

مدیر فوریت‌های پزشکی بیرجند خبرداد:

انتقال هوایی33 مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس از بیرجند به گچساران

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۹۰۲

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از انتقال 33 مصدوم با هواپیما از بیرجند به گچساران خبرداد.

به گزارش ایلنا، علی دلخروشان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مصدومان طی 2 روز گذشته از بیمارستان‌های شهرستان های طبس و فردوس با پنج سورتی پرواز توسط بالگردهای اورژانس هوایی بیرجند و طبس و نیز اتوبوس آمبولانس های اورژانس استان به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند منتقل شدند.

بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در جاده دیهوک - فردوس بامداد دوشنبه (23 بهمن ماه)، 9 نفر کشته و 36 نفر مصدوم شدند که بیشتر سرنشینان آن بانوان و عازم مشهد مقدس بودند.

مدیر اورژانس خراسان‌جنوبی اضافه کرد: 33 مصدوم امروز با 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 12 دستگاه آمبولانس اورژانس 115 از بیمارستان امام رضا (ع) به فرودگاه بین المللی بیرجند منتقل و با پرواز اختصاصی توسط سازمان اورژانس کشور و با همکاری سازمان هوافضای سپاه به گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند.

وی گفت: 2 مصدوم این حادثه هنوز در بیمارستان بیرجند بستری هستند که یکی از آنها در بخش آی سی یو است و یک مصدوم هم با رضایت خانواده ترخیص شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز