خبرگزاری کار ایران

نجفی در ستاد تنظیم بازار مطرح کرد:

سیاست دولت، رفاه مردم است/ تهیه اقلام شب عید مازاد بر نیاز استان/ مدیران در ایام نوروز آماده خدمت رسانی باشند

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۱۱۰

جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور استاندار البرز در حوزه استانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نجفی صبح امروز با حضور در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، گفت: برای تنظیم بازار رقم، تعیین نمی شود و با توجه به مایحتاج مردم و سابقه نیاز در سالهای گذشته، اقلام مورد نیاز تهیه می شود لذا مازاد بر نیاز بازار، کالاهای اساسی تهیه و نگهداری شود.

نجفی با تاکید بر کیفیت اقلام خصوصا میوه و تره بار، گفت: مسئولان با تصور تهیه میوه و تره بار برای خانواده خود، کالاهای مورد نظر را در بازار ارائه و انصاف را رعایت کنند.

استاندار البرز با یادآوری اینکه سالهای قبل، نظارت جدی بر بازار شب عید وجود داشته است، گفت: این بازرسی امسال هم با جدیت دنبال خواهد شد.

نجفی گفت: هر ساله تنظیم بازار شب عید، حساس بود اما حساسیت بازار امسال به لحاظ شرایط کشور و تاکید دولت، پراهمیت خواهد بود.

وی با اشاره به جلسه ریاست جمهوری با استانداران کشور، گفت: اختیارات مدیران دولت در تنظیم بازار استانها نسبت به گذشته، بیشتر شده و موضوع رفاه مردم در البرز با جدیت دنبال می شود.

نجفی با تاکید بر فعالیت اعضا ستاد، فرمانداران و مدیران استان، تاکید کرد: مسئولان ذیربط در ایام شب عید و نوروز موظف به ارائه خدمت به مردم هستند و با توجه به حساسیت خدمت به مردم، حضور آنها در استان، ضرورت دارد.

استاندار البرز گفت: تامین اقلام مورد نیاز همچون میوه و اقلام خوراکی از میزان مورد نیاز، بیشتر باشد و در این ارتباط همکاری با بخش خصوصی، لازم است. بخش خصوصی وظیفه خود را می داند و باید با توجه به نیاز استان کالای این ایام را تهیه کند و لازم است جهاد کشاورزی بر قیمت های آنها نظارت داشته باشد.

نجفی با عنوان اینکه دولت نمی خواهد تولید کننده و توزیع کننده باشد، اذعان داشت: ما نباید انباردار اقلام و کالاهای مورد نیاز باشیم و با توجه به سیاست مطالبه گری دولت، نظارت و پرسش گری جزو وظایف مدیران دولتی است.

نجفی در ارتباط با تامین آرد استان، اظهار داشت: نان یکی از مهمترین خوراک است و باید آرد نانوایی ها تامین شود همچنین صنف نانوایی باید در ایام تعطیل هم خدمات رسانی خود را ادامه دهد.

وی با اشاره به اهمیت تامین سوخت و آمادگی لازم در ایام انتهای فصل زمستان و ابتدای بهار، افزود: بازرسی و نظارت خوب است اما این موضوع نباید اصناف کوچک را تحت تاثیر خود قرار دهد و تذکر به آنها کفایت می کند بنابراین باید از فعالیت واحدهای بزرگتر متخلف، جلوگیری شود.

نجفی با اشاره به ضرورت سلامت و بهداشت مردم، گفت: این موضوع باید با جدیت دنبال شود هرچند با وجود کمک بزرگ دولت در طرح سلامت، هنوز مشکلات بهداشت و سلامت وجود دارد که لازم است در صدد کاهش و رفع آن برآییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز