خبرگزاری کار ایران

استاندار زنجان تاکید کرد:

نقش سازمان‌های مردم نهاد در پیشبرد برنامه‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۷۴۶

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سازمان‌های مردم نهاد، حلقه واسطه بین دولت و مردم هستند، بر ضرورت نقش سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد برنامه های اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، اسداله درویش ‌امیری، استاندار زنجان صبح امروز (28 بهمن) در کارگاه آموزشی منطقه ای راهکارهای نوین پیشگیری از آسیب های اجتماعی با رویکرد اعتیاد اظهار کرد: در راستای مبارزه با اعتیاد هزینه های زیادی در کشور پرداخت می شود.

وی با یادآوری اینکه نیروی انتظامی با جانفشانی در خط مقدم مبارزه با اعتیاد است، ادامه داد: در این راه شهدای بسیاری تقدیم شده است.

مقام عالی استان از اعتیاد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آسیب‌های اجتماعی کشور نام برد و گفت: پیشگیری، آموزش و سپس درمان افراد مبتلا از راهکارهای مقابله با این بلای خانمانسوز است.

درویش امیری ادامه داد: لازم است در راستای پیشگیری از اعتیاد آموزش های لازم در مدارس و دانشگاه ها آغاز شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سازمان های مردم نهاد، حلقه واسطه بین دولت و مردم هستند، بر ضرورت نقش سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد برنامه های اجتماعی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه رویکرد دولت یازدهم و دوازدهم مبتنی بر گسترش و توسعه سازمان های مردم نهاد است، گفت: 350 سازمان مردم نهاد در استان فعال است.

استاندار زنجان از فعالیت 1200 تشکل مذهبی در استان در خصوص مسائل دینی و مذهبی مردم استان خبر داد و گفت: قرار داشتن در مسیر ترانزیت مواد مخدر و سود بالای اقتصادی آن برای سوداگران موجب شده است در استان به موفقیت کاملی در از بین بردن شیوع اعتیاد دست پیدا نکنیم.

به گفته مقام عالی استان تلاش می شود با کمک سازمان های مردم نهاد و رویکردهای ستاد مبارزه با مواد مخدر، در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر، حرکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز