خبرگزاری کار ایران

کمک 2 میلیارد و 550 میلیون ریالی خیر اناری به مدارس شهرستان انار

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۳۸

رضا عبدلی خیر اناری طی یک عمل خداپسندانه مبلغ 2 میلیارد و 550 میلیون ریال به مدارس شهرستان انار کمک مالی کرد.

به گزارش ایلنا از کرمان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار در حاشیه مراسم تجلیل از این خیر گفت: رضا عبدلی یکی از خیران بنام این شهرستان است که با تشویق خانواده و با توجه به میل باطنی در این خصوص، به تک تک مدارس به صلاح دید خود سر زده و با توجه به فضای فیزیکی و کمبودهای تجهیزات آموزشی و سیستم گرمایشی و سرمایشی مبالغی را به این امر اختصاص داده است.

حسین ناجی در ادامه افزود: بسیاری از اهداف آموزشی مدارس، با وجود نیات خداپسندانه خیران محقق شده است.

وی گفت: خیران در واقع در این دنیا با انفاق مال و سرمایه خود به عمل صالح و نیکویی می پردازند و برای آخرتشان پس انداز و سرمایه گذاری می کنند چرا که در روز محشر سرمایه های دنیوی ارزشی نخواهد داشت و انسان ها با اعمال خود ارزیابی می شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با اشاره به این که اموالی که از طرف خیران انفاق می شود قبل از رسیدن به دست نیازمند به دست خدا می رسد، یادآور شد: خداوند در موضوع انفاق و بخشش اموال طرف معامله با نیکوکاران و خیران است و بنا بر برخی روایات دست خیر را به هنگام انفاق و بخشیدن ببوسید چرا که آن دست متبرک شده با دست خداست.

 مدیر آموزش و پرورش شهرستان انار با تشکر از تلاش های این خیر گفت: امروز شاهدیم که این خیر با اهدای کمک های مادی خود، آموزش و پرورش شهرستان را در تامین و تجهیز فضاهای آموزشی مورد نیاز یاری رسانده و در این مسیر هیچ گونه توقعی از مسئولان ندارد.

ناجی در ادامه بیان داشت: سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" مزین شده، لازم است تا آحاد مردم، به ویژه خیران نیک اندیش و مومن در امر مهم تعمیر و تجهیز مدارس مشارکت داشته و این نهاد مهم و تاثیر گذار را در دستیابی به اهداف والای آموزشی و پرورشی یاری رسانند.

در ادامه رضا عبدلی گفت: تمام هدف من از انجام این کار رضایت و خشنودی خدا بوده و از خانواده ام تشکر می کنم که من را تشویق به انجام کارهای خیر کردند.

وی در پایان اظهار داشت: تمام هستی و دارایی خودم را بعد از لطف و عنایت خداوند مدیون دعای خیر پدر و مادرم به خصوص مادر عزیز و گرامی ام می دانم و از خداوند توفیق ادامه این عمل خداپسندانه را طلب می کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز