خبرگزاری کار ایران

کاپیتان‌های تراکتورسازی:

کار سختی مقابل الغرافه داریم

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۹۴۲

کاپیتان‌های تیم فوتبال تراکتورسازی معتقدند این تیم کار سختی مقابل نماینده قطر دارد و باید بتوانند در این دیدار نمایش خوبی داشته باشند.

به گزارش ایلنا، کاپیتان‌های اول، دوم و سوم تراکتورسازی پیش از مصاف با الغرافه قطر اعتراف کردند که دیدار سختی مقابل زردپوشان قطری دارند.

کیانی: مستحق باخت مقابل الاهلی نبودیم

کاپیتان نخست تراکتورسازی اظهار کرد: این تیم در دیدار با الاهلی مستحق شکست نبودیم. به هرحال بازی برد و باخت دارد، اما باید آن دیدار را فراموش کنیم. ما تیم جوان و خوبی هستیم و به امید خدا جبران خواهیم کرد و با دست پر به ایران باز خواهیم گشت.

ابراهیمی: دیدار با الغرافه هم مثل الاهی سخت است

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی‌ها در لیگ قهرمانان سطح بالایی دارد و سخت است. باید بتوانیم مقابل الاهلی پیروز شویم. ما به گرفتن سه امتیاز در این دیدار خوشبین هستیم و معتقدم تیم ما توانایی برتری مقابل حریف قطری را دارد.

ایرانپوریان: سطح لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی بیان کرد: سطح لیگ قهرمانان آسیا با لیگ برتر متفاوت است. باید مقابل الغرافه کم اشتباه بازی کنیم و تمرکز بالایی داشته باشیم. امیدوارم نمایش قابل قبولی ارائه دهیم و با دست پر از قطر برگردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز