خبرگزاری کار ایران

نماینده دادستان عمومی و انقلاب کرمان خبرداد:

پلمب یک باب رستوران و مرکز تهیه نان فانتزی در کرمان

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۴۷

نماینده دادستان عمومی و انقلاب کرمان ضمن هشدار به تهدیدکنندگان سلامت غذایی مردم، اعلام کرد: در راستای حفظ حقوق عامه و تامین امنیت غذایی مردم یک رستوران و مرکز تهیه نان فانتزی معروف پلمب شد.

به گزارش ایلنا از کرمان، بهنام جعفری با تاکید به اینکه در برخورد با متخلفان امنیت غذایی مردم رافت و گذشت جایز نیست، بیان کرد: امنیت‌غذایی مردم، یکی از مهمترین مباحث جامعه است و نیاز به سخت‌گیری‌هایی دارد که منفعتش در نهایت به خود مردم بازخواهد گشت.

این مقام قضایی اظهار داشت: بازدیدهای سرزده هیات عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان تاثیر مطلوبی بر کیفیت خدمات‌رسانی مراکز عرضه مواد غذایی در شهر کرمان داشته است و وضعیت این مجموعه‌ها نسبت به گذشته بهتر شده است و در مجموع روند عرضه مواد غذایی در رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌های کرمان مطلوب است.

وی در ادامه گفت: در این بازدید به صنوفی که نواقص بهداشتی جزئی داشتند، تذکرات لازم داده شد و در مواردی که مشکلات و عیوب بهداشتی زیاد بود، دستور پلمب و تشکیل پرونده قضائی طبق ماده 688 قانون مجازات اسلامی با توجه به اینکه این امر تهدید علیه بهداشت عمومی است صادر شد.

وی تاکید کرد: تحقق سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم و مسئولان مربوطه است.

جعفری تصریح کرد: بازرسی‌های هیئت عالی بررسی امنیت غذایی و بهداشتی کرمان ادامه می‌یابد و به مدت زمان خاصی محدود نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز