خبرگزاری کار ایران

آمادگی ۴۴۱ مدرسه کرمان برای اسکان میهمانان نوروزی

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۱۶۲

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان، از فعالیت ۳۴ پایگاه ستاد اسکان در سطح شهرستان ها و مناطق استان خبرداد و گفت: تعداد ۴۴۱ مدرسه در قالب ۵ هزارو ۱۶۰ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی سال ۹۷ آماده شده است.

به گزارش ایلنا از کرمان، حسین میرزایی در دومین جلسه ستاد اسکان فرهنگیان استان بر حفظ شان و منزلت فرهنگیان در ستادهای اسکان تاکید کرد‌.

وی با بیان اینکه ۴ هزار و ۸ کلاس درس از این تعداد در گروه "الف" و یکهزار و ۳۲ کلاس درس در گروه "ب" هستند، گفت: یکهزارو ۵۲۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی در استان به میهمانان فرهنگی خدمات ارائه می دهند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به پذیرش ۲۵۶ هزارو ۱۲۳ نفر روز میهمان نوروزی در ستادهای اسکان نوروزی سال ۹۶ اظهار کرد: پذیرش میهمانان نوروزی استان در سال ۹۶ نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ بیش از ۲۰ درصد رشد داشته است.

میرزایی با بیان اینکه رویکرد ما در آموزش و پرورش استان رویکرد مشاهده ای و استفاده از خرد جمعی است، افزود: استفاده از خرد جمعی در راستای ارائه خدمات و حفظ شان و منزلت و عزت مندی همکاران فرهنگی مهمترین هدف از برگزاری این جلسات است.

وی افزود: توسعه و تجهیز و راه اندازی مراکز آموزشی و رفاهی در راستای حفظ عزت مندی و کرامت معلمان در چند سال اخیر در آموزش و پرورش استان صورت گرفته است.

میرزایی اظهار کرد: فرهنگیان سرآمد اجتماعی یک جامعه هستند و حفظ شان و منزلت آنان در هر زمان و مکانی مهمترین رویکرد است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه با استفاده از فرصت های قانونی بیش از ۳۰۰ باب مغازه در مکان های آموزشی استان راه اندازی شده است، عنوان کرد: این تعداد در پایان سال ۹۷ به بیش از یکهزار باب مغازه افزایش می یابد.

میرزایی با اشاره به رشد ۱۰۰ درصدی در آمدهای اختصاصی آموزش و پرورش استان در سال جاری، گفت: از این ظرفیت برای رفاه و درمان همکاران فرهنگی حداکثر استفاده را می کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز